Alla inlägg den 1 januari 2008

Av carolina - 1 januari 2008 15:33

nytt år, nya möjligheter! glöm 07s alla jävla bekymmer!


kom i rätt lagom tid till emelie igår å där var redan daniel, johan, cliff å emelie.. sen ramlade pontus å ew in, å också senare lurk.. fick jätte gott käk, sen fixade å donade en massa, madde å kim kom också så jag kunde fixa håret! hah.. började dricka lite smått allihopa, yum.. satt å pratade å hade svinkul! mååånga skratt å jag är jävligt nöjd med kvällen! fast det blev lite skitigt vid 2-3 på natten då några åkt hem å ja.. blev bara bajs :/förlåt..


jaja, dansade å hade så jäkla kul, minns inte sådär jätte allt, möha! lite komiskt var det också för emelies kompis lurks flickvän är min systers pappas flickväns dotter, hahaha!  lite inväcklat men det var roligt att hon kom, trots att hon var blyg x) jag madde, kim å victor skulle gå ner på max inatt vid 3 men vi fick lift av nån jävla brat jävel, döda! men tackade för det iallafall, åt stripsen sen var jag mätt så vi skulle spara burgaren men den blev ju fan mosad! fick stå å vänta på skjutasen i typ 2 timmar lol, å så var de rosen, tingen å micke som också skulle ha skjuts, jadu världen är liten ibland, men kul att träffa micke iallafall :) aja, orkar inte skriva nå mer nu typ.. lite ont i skallen också ja, fast mest har jag ont på rumpan å i svanken? aja fuck that! 


BTW, det är 1 år å 11 månader mellan mig å victor idag! <3<3 

Ovido - Quiz & Flashcards