Alla inlägg den 20 januari 2008

Av carolina - 20 januari 2008 21:58

du är så fake, du är inte värd min tid.

*

Av carolina - 20 januari 2008 15:46

igår låg vi bara hemma till en början, massa prat och roligheter.. sen fick vi skjuts till mig så jag kunde duscha och hämta nya kläder.. var lite segt men vi fick fart senare.. drog iväg och hade det roliktrolikt, fram till klockan 3, sen tog vi pengar av magda och drog till max, där träffade vi maja och jenny och en massa folk, skit kul att se dom! :) vi visste inte hur vi skulle komma hem så sophie ringde till pato (?) jaja, han kom iallafall och hämtade oss så snällt och där i bilen satt även maki, baah! =] irrade omkring ett tag sen hämtade grejer hos sophie, åkte hem till mig och jäste som fan, skicka hem dom sen fick vi äntligen sova!


nyss vaknat och sophie ligger i mammas säng och jag sitter här och ska vell ta något att käka snart, sen får vi se vart dagen för oss :)


carpe diem, några visa ord från en full gubbe

Ovido - Quiz & Flashcards