Alla inlägg den 18 januari 2008

Av carolina - 18 januari 2008 20:29

tack sophie, magda, madde, emelie, joel, erik, sara, ida..

..och alla andra som försökt sig på att trösta mig..


nu ska jag bygga upp mitt liv till det perfekta!

för du är typ en bluff, snacka bullshit..

du finns inte där som du sa, allt är på dina villkor och det är inte rätt..

två år med dig? vem kan tro det..

tack 


det är sjukt att jag fortfarande älskar dig.. 

du

Av carolina - 18 januari 2008 00:11

jag vill bara tacka alla som bryr sig om mig just nu och stöttar, det uppskattas verkligen! behöver självklart erat stöd! men även ditt..

även alla som jag inte känner som får höra på omvägar osv, tack så mycket för att ni bryr er! otroligt snällt..  


jag saknar dig verkligen och jag ångrar mig, det är lätt att säga, men så är det.. jag vill dra tillbaka tiden och tänka om för den kvällen..

jag älskar dig, du är det bästa i mitt liv. 

Ovido - Quiz & Flashcards