Alla inlägg den 31 januari 2008

*

Av carolina - 31 januari 2008 19:03

jag bara skiter i allt, för jag hatar dig just nu.

Av carolina - 31 januari 2008 03:05

hunnit med så mkt, behöver ju inte gå in i detalj ;)


fick lite sovmorgon imorse till 1, inte sophie =D hon fick sticka iväg runt 10 på skolan, sen drog jag iväg ner på jb och snackade med mentorn för hotell och restaurang, verkade helt okej det där så nu är jag över happy.. skulle boka en tid hos syon också så jag får allt ordnat, sen är det bara att börja serrni :) sen när jag skulle gå så stötte jag på diana och vi bestämde oss för en fika, fast först åkte vi omkring överallt för hon klarade ju sitt körkort i går, graaaaats babe!  malin och tess var med också, söta små muppar.. skulle dra med oss magdi och sophie också med soo var tvungen springa iväg på körlektion, btw så har hon halkbanan imorgon och jag önskar henne så jävla mycket lycka till med att inte köra av vägen helt.. tog en fika på waynes, jonas skulle egentligen också komma ner med det bäjsade sig.. sen skjutsade hon mig så fint upp till en gamal vän jag inte träffat på år och dar typ.. låg och kollade på nån asbra film sen lyssna musik och snacka, überkul! fick skjuts runt 10 av viktor hem :) tack mannen! mötte upp sophie sen hem till henne och fika, snacka skit och bara mysa.. borde egentligen sova för hon ska upp klockan 6, men nu är det lite för sent påtänkt........ nåja, fartfylld dag, härlig dag, super dag! 


snart helg också, längtar så igen! 

vi tillbringar våra dagar mest med att smsa, iiiiih <3 

tycker om DIG, er <3

Ovido - Quiz & Flashcards