Alla inlägg den 2 januari 2008

Av carolina - 2 januari 2008 17:15

shapp, inatt var vi vaken skit sent så vi klev upp runt halv 3 idag också.. å även mamma som brukar lägga sig 11-12 då hon ska jobba dagen efter, var uppe ända till halv 2 - 2 för hon satt å snacka med nån kille på msn, höhö.. nå, klev upp å tog en fett skön dusch sen fikade lite, diskade åt mamma å så.. victor mådde dåligt, stackars gubben kräktes å skit.. :/ så vi åkte nyss hem till honom, kollade på a walk to remember, fyfan underbar film :' ) så nu ligger jag här halvt naken å njuter, väntar på att victor ska komma så jag får ta hand om honom lite :)


igår hade vi bestämt oss för att bara ligga å dra i sängenå mysa hela långa dagen, men det blev mer än så.. var uppe å rörde på oss ändå vi, victor gjorde räkmackor åt oss, sen åt vi lite ost å kex också.. tvättade å lekte i torkrummet, sprang med sopor å bara hade roligt :) jag älskar killen min..


bläsh, det går rätt bra med att låta bli snusen iallafall, men inte får man någe beröm inte.. :/ jag behöver någon som peppar mig! jaja, hei sitten!

Ovido - Quiz & Flashcards