Alla inlägg den 5 april 2009

Av carolina - 5 april 2009 13:54

hua, i fredags var det galet häktiskt. först in på apoteket för att hämta ampullerna sen upp på sjukhuset för dropp.. sen brassade vi iväg till föräldrautbildningen, det var sista gången och det kändes tråkigt men hon skulle försöka fixa en återträff med alla då vi fått våra bebisar såklart, roligt! det var redan ett par som hade fått sin lilla flicka i torsdags, huga :) ja, sen skulle jon på körning och jag till af, och sen till försäkringskassan.. sen äntligen kunde vi åka hem! eller jon.. jag åkte till sundsvall för att lämna mammas bil och istället hämta pappas.. pappa och familjen har åkt till vemdalen, jag vill också..


igår fyllde lina år så vi gick dit ett tag efter att vi vaknat och käkade tårta osv, sen skulle dom åka och käka på kina så vi bestämde oss följa med.. väldigt gott och trevligt! dom skulle ut så jag skjutsade dom till hassela men ingen ville gå in haha så vi åkte hem igen.. vi hamnade framför tv och senare hoppade vi i säng, sov länge idag vilket jag behövde! 


ska åka iväg på ica nu en snabbis och sen är det tvätt som väntar..

Ovido - Quiz & Flashcards