Alla inlägg den 20 april 2009

Av carolina - 20 april 2009 19:54

så i lördags for jag och jon tidigt till birsta för att möta upp mamma, syster och ronja på barnenshus. efter mycket drag, slit och patrullerande med vagnar så bestämde vi oss för denna skönhet, så galet nöjd med köpet! vi fick en massa extra grejer till också, + att skötväskan och ett litet paraflax ingick i priset just då, kunde det bli någe bättre?


vi for sen till pappa och med oss hade vi i present till lukas; zillah och tottes skiva som han så glatt ville ha också någon läskig boll som jon fick nys om och bara ville att vi skulle köpa, lillebror blev nöjd med presenterna iallafall! det rullade in riktigt mycket folk och sammanlagt var vi tillslut 19 pers, och familjen där hemma bjöd allihop på tacos, gottans! sen blev det singstar för hela slanten! otroligt bra dag var det iallafall! älskar min familj.

jon fick present av farmor och farfar och tillsammans fick vi otroligt fina blommor och ett kort, en rätt sen gratulation till vår förlovning, dom är bara för underbara! 


har idag städat lite här hemma och gått med lasset av skräp från balkongen så nu är det dags att göra fint där ute igen då man kan börja sitta i solen på morgonkvisten. vi åt på mcdonken förut idag, tog driven och parkerade en bit bort. slängde ut strips till fåglarna och dom blev som tokig, vi fick inte en sån fin matstund efter det kan jag säga för dom var i princip påväg in i bilen!! väntar på jon nu som är hos tommy, ska tända lite ljus innan han kommer och sen bara gotta mig med honom ikväll.


annars mår jag prima, men skulle nog helst av allt vilja att lilla bebisen ville ta och komma ut nu så jag får ha min kropp för mig själv. nog för att jag haft denna mage några månader nu så stöter jag ändå i dörrar, bord och alla möjliga saker, haha en riktig klump är vad jag är just nu. har börjat läsa på lite så jag är redo inför förlossningen, trots att den kan gå hur den hellst vill. än är jag inte nervös, bara så förbaskat förväntansfull och längtan är stor! 14 dagar kvar, nu kan allt hända, och med tanke på att dom närmaste i min släkt har fått antingen lite för tidigt eller kring det beräknade datumet så är det ännu mer spännande! syster sa igår att hon trodde det skulle hända någonting redan den kommande veckan, ojoj.


nå, nu blir det mys med ninja innan pappa jon kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards