Alla inlägg den 24 april 2009

Av carolina - 24 april 2009 09:42

i förrgår så åkte jag för att lämna tillbaka bilen, mötte upp pappa och sen for vi till syster och överraskade henne. vi bestämde för att frakta sängen från mamma eftersom det är nära tiden nu och jag skulle inte orka dona med det senare.. så vi for och hyrde släp och åkte upp till morsan och lastade på vraket. fick ett fint halsband av henne, något med "nyckeln mellan mamma och barn" sa hon, sweet! sen bar det iväg och nu står den äntligen på plats i vårat sovrum!


igår var jon hemma från skolan för att jag på natten hade så ont i magen och stackarn fick ligga vaken med mig så han var för trött för att kliva upp. istället så bar vi ner gamla sängen till förrådet och jag städade en massa sådär här hemma.


ska in på mvc för sista gången idag, spännande att se hur mina värden ligger nu.. ska göra mig lite klar nu sen blev det tyvärr så att jag fick ta bussen in.. känns inte sådär jätte roligt inte!

Ovido - Quiz & Flashcards