Alla inlägg den 28 april 2009

Av carolina - 28 april 2009 17:11

blodvärdet ligger nu på 122, känns underbart att det kommit tillbaka till dom rätta siffrorna, men det verkar lite lurt att det ligger så bra helt plötsligt. men jag ska inte klaga, verkligen inte! barnmorskan sa också idag att hon faktiskt trodde att lill*n ska ha kommit ut redan innan 5-6 maj, jag som trodde att jag skulle gå mycket över tiden, det känns så nära nu, sååååå nära!! jag längtar så mycket! hon sa också att jag nog kommer att få en lätt och bra förlossning, härligt att höra! inte för att jag oroar mig på någe vis, men det var mest för att lugna jon också, han behövde nog höra det hehe han som är så nervös nu.


nu ska jag ta och dra på mig mjuka och sköna kläder och sen plocka lite här hemma, spela lite bobban och njuta, dock är det kasst väder ute men då piggar big b upp istället! ska slå en pling till mamma och pappa också ju!

Av carolina - 28 april 2009 09:21

vilken kalabalik det var i bergsjö igår, aldrig varit så mycket folk ute på en och samma gång. jon ringde igår och sa stolt att han nyss sett robert aschberg rakt i ansiktet då han var påväg hem haha. själv satt jag hemma och skrattade åt grannen olle och tommy som knackade på och stog med två plaststolar som dom skulle ha med ner på byn och invänta r.a? men en sak, det är roligt att följa honom på hans blogg!

http://blogg.aftonbladet.se/29968


nå, idag ska jag faktiskt pallra mig in till hudik för sista mötet på mvc, hon lyckades klämma in mig på en kvart trots att hon hade fullt upp! vi ska också in på dressman och kolla efter lite stiliga kläder åt jon till studenten och testa chinos all! jag har också lite att kika på därinne. 


bakade ca 75 bullar igår, måste ju lagra upp! men dock blev inte fyllningen så som jag trodde men det smakade ändå! nu ska jag göra lite nytta, ska prova ner till bemmaningen, får se.. igår var jag inte helt bra i kroppen.. men jag får ta det lugnt så går det fint säkert!



Ovido - Quiz & Flashcards