Alla inlägg den 3 maj 2009

Av carolina - 3 maj 2009 16:37

jisses, nu börjar jag bli otålig, kom ut nu! har ju såna känningar dagarna lång..

det är så roligt med alla som ringer hela tiden och frågar om det hänt något, igår ringde till och med safina och frågade hur det gick, kul att höra från henne! 


behöver ju verkligen vila nu men får ingen sömn, inatt låg jag vaken från klockan 11 till 3-4 och värmde vetekudde hela tiden för att dämpa smärtan i rygg och mage, när jag väl lyckades somna så vaknade jag ändå varje timme och tillslut klev jag upp, då var det nog. slängde min genom blöta kudde på jon i hopp om att han skulle vakna och tycka synd om mig men han snarkade så gott så.. jag måste få sömn jag med! 


imorgon går tiden ut, några dagar lär jag ju gå över, men jag hoppas på att det händer i veckan iallafall! har ingen orka för att sitta här ens, ligger bara framför tv typ haha.. men det är nu man får vara lat! :)

Ovido - Quiz & Flashcards