Alla inlägg den 20 maj 2009

Av carolina - 20 maj 2009 11:30

nå, tidigare hade jag ju gravidförsäkring men nu är han allt helt försäkrad, och det känns väldigt bra. en snubbe var här igår och donade med papperna, skrev på och allt var klartt! även barnmorskan var på hembesök och vägde vår lilla klump, han väger nu 4620g. vaktmästaren har varit här också och äntligen fixat vår diskho som varit lite täppt, men nu rinner vattnet fint!


mamma ska komma och hämta oss senare och antingen så sover vi över där uppe i loböle eller så käkar vi och sen åker hem, jag vet inte hur mycket jon är sugen på.. men vi ska få ta bilen några dagar iallafall. 


orkar inte sitta vid datorn mer, ska nu gå och kramas med min lilla zion som sussar sött på sängen våran..eller föresten så ska jag ta och äta något nu när han sover, men det är så typiskt att han jämt ska vakna så fort jag ska äta...... knäppo.


hey!

Ovido - Quiz & Flashcards