Alla inlägg den 12 maj 2009

Av carolina - 12 maj 2009 11:45

kort och gott om lite som hänt 


igår kom vi äntligen hem, och med vår lilla älskling Zion. vilka otroliga och otroligt jobbiga dagar det var på bb! vi fick inte träffa vår lilla stjärna direkt efter förlossningen, dessutom var jag sövd (snittad) så jag vaknade upp utan mage och ingen bebis i sikte.. det kändes väldigt skumt! men jon kom och visade lite bilder på pyret och då blev jag lugn.. Zion fick ligga på neonatalen för observation några dagar och sen när vi bett om han tillräckligt så fick han komma ner till oss på bb och bara mysa med mamma och äta riktigt käk!! -som vad väldigt uppskattat.


jag har legat i sjukhus säng bara och mått dåligt, haft galet ont i snittet och magen så dom har tutat i mig all världens mediciner, "två dropp påsar här, 4 piller där och om 10 minuter kommer jag in med det och det..." skönt att vara hemma vill jag svära! innan snittet bestämdes så försökte dom undersöka mig till att börja med och ta hål på vattnet, skrek så jävligt och dom gav mig lustgas, men inte fasiken funkade den inte så den hivade jag iväg och skrek att skiten inte funkade.. jag har kommit på nu i efterhand att det var nog för att jag knappt andades, hah..


men nå, vi har fått världens vackraste lilla tungviktare på hela 4930g och 53 cm. jag kan inte få nog av honom! tänk att jag har så många njutningsfulla år framför mig, kan knappt bärga mig!


nå, nu ska jag slänga mig i sängen med Zion och mysa lite och vänta på att pappa kommer hem.

 

Ovido - Quiz & Flashcards