Alla inlägg under oktober 2007

Av carolina - 22 oktober 2007 16:49

mwa! heljen var helt fin faktiskt, drattade till magda i fredags o när ja kom dit var det viiiN som gällde, haha ett glas vin rätt upp i fejan precis när jag kom, men det smakade vell.. : ) lagade den otroligtamaziiiingoda käket, magda är mästarkock! ;o satt o jäste maten och skrattade o donade, sen blev de lite singstar för min del, dom satt o skrattade åt mig för jag sjöng i fel mick tydligen, hah! sen komsade jenny men hon hängde inte med oss senare för hon fick så ont i sin huvudboll.. fick skjuts ner o drog till primero på en gång typ, sämst ungefär.. fast vi trevlade oss själva! sen drog vi till coopers då det blev dancetime! aningen pheit kul för jag fick en snubbe utslängd därifrån som hoppade runt mig å tog sig på kuken, haha! sen fixade jag skjuts hem av matz, plockade upp wikkuslitus också så vi fick sleepa together!


myste med film å goodis på lördagen med sara, johan å ronja + min familj och victor! =))) myspys.. ronja hade svårt somna så jag tog henne o la oss på dagbädden så somna hon på mitt bröst, lilla bäsen min.. typ gick sov å sen klev vi upp, eller jag, för det var ett jävla liv uppe å typ hela tjocka släkten var där, sött! sen drog vi iväg till wikke efter att sara o johan hade åkt, vi drog på hockey.. sundsvall - oskarshamn.. haha 6-1, jävla loosers! å victor hejade på oskarshamn men satt bland alla sundsvallshejare, så när oskh. gjorde mål så skrek han - jaaaaaa! hahaha, utittad no.1 fyshäääms! sen drog vi hem till honom o la oss i deras nya soffa och jäste mögelost, sen gick vi la oss och pratade en massa i deras gamla soffa för alla andra platser var upptaken, sen sov vi underbart mysigt! great! men nu ska jag ta ett språng upp till duschen för victor skulle ha med mig till ikea så vi kan käka torrburgare! =)) 


har även kommit en bit in på bloggen nu, med att lägga över alla gamla inlägg, det börjar arta sig! snart blir det fet design också, hah! -om jag nu lyckas dvs!

STORT GRATTIS TILL MARKUS MAGNUSSON MIN LILLA STJÄRNA SOM FYLLER ARTON ÅR IDAG! HURRAAAAAAASAAAAAAAA!

Av carolina - 20 oktober 2007 11:37

igår var jag med safina på stan efter skuln, mucho nicii! satt och snacka om typ allt möjligt o hade kul! great! såsen stack jag hem och stressade järnet, fick skjuts av mami in till sallyhill för att handla dricka och snus osv, sen åka till magda.. väl där så bjussa som på ett glas viiiiiN haha, sjöng kareoke o sen käkade vi asgod föda! hade väldigt kul, sen blev det lite probs o jag fick veta en hemsk sak, som jag borde fått veta för två år sen.. menja, finns inte så mycket göra åt det idag! =(( senare kom jenny till magda också, men hon fick så unt i huvudet så hon drog hem när vi åkte ner på stan.. gick på irish, -bara punkare.. primero -ganska okej, men rätt dött.. coopers -sämst, det var lite folk men vi dansade o höll igång ändåvi! =D sen fixade jag skjuts med matz hem, plockade upp wikke på vägen, så vi sov så skönt här inatt! =D


syrran ringde mig igår också när jag var hos magda och sa att dom var här, överlycklig blev jag! så imorse kom dom ner med  presenten åt mig, dock är det några månader för sent, men bättre sent än aldrig säger jag då! fick en rosa rattmuff, hahaha så jävla söt! men dom kunde ha fått gett mig en bil istället tycker jag! xDD men nu kom victor, sara, johan, anton o ronja hem och victor har något gott med sig så ska kila upp o feta mig nu! 


btw så har jag inte orkar fixa något med bloggen, eller rättaresagt inte haft tid, men det kan jag fixa imorgon då jag förmodligen bara kommer sitta och löka ändå! =))


JAG ÄLSKAR VICTOR! 

Av carolina - 19 oktober 2007 01:22

så nu är jag här jag med.. imorgon får jag ta mig an att lägga in alla gamla blogginlägg här så att dom inte går åt helvete, mycket minnen som inte riktigt stannar i mitt huvud, fast än jag vill.. ska nog även ta och styla till skiten, tråkig skelettfärg vill man ju hellst bara kräkas av, så det får bli nå soft stil.. få se vad det blir för något imorgon vettjatjihi! fett skön stil på texten var det här också, sitter och filurar och kollar på allt annat medans jag skriver och hittar genast massa roligt, ska pilla lite sen ska jag hoppa i säng och sakna min fina tedtor!


peace and love!

Av carolina - 18 oktober 2007 12:15

image29
igår var jag hemma från jobbet, än en dag åt spillo.. senare så hämtade fruj mig på hennes mammas übercuula bike, så vi tog några väl valda växlar och trampade iväg mot timrå.. fruj köpte en munk som hon inte tog alla tuggor på, mycket onödigt må jag säga! sen drog vi till centrum kiosken men nu kallad sirwan's för det är ju hans place nu! vi köpte dricka, men blev kvar där av någon konstig anledning? stog å tjattrade lite sen efter ungefär en timme sadlade vi iväg men vi kom inte långt för än vi fick syn på allas goa markus magnusson, han åkte dit för att se om vi var där, hah how cool! men vi var tvungen dra på en gång tyvärr så han drog å hämtade gangster och gick på promenad tror jag vell.. satt hemma å kollade på fotbollen med kall å god öl i handen, typ resten av kvällen gjorde jag inte så mycket? ;o

tyckte att jag så duktigt klev upp i morse vid halv åtta så jag klappade mig själv på axeln faktiskt.. det har varit en lång dag men det har ändå gått så fort, tur nog! måste nämna också att erik har brutit armen å jag kunde inte sluta å skratta! typiskt nu också innan snön kommer å han som är a real pro at twintips, i feel sorry for you boy! x( men.. det var faktiskt kul, hah! satt och sjöng åt gitarrspel idag också på lunchrasten, det var super häftigt kul! har saknat ihjäl mig efter min egna lilla victor också faktiskt.. fått nå jäkla hjärnlöss tror jag som sitter där uppe å kittlar mig, jag bara skrattar å skrattar å åter igen skratttar, också är jag hungrig på det.. någon sa till mig att det var två symtom för att ha rökt hash, men det tackar jag mig själv för att jag inte har gjort och skulle aldrig komma på tanken! men allt är bara så roligt just nu..
ska upp och tigga mat i förskott nu av mamma, klarar inte av att vänta längre å magen gör illa mig!
jag älskar victor och vänner!
BTW MIN FARMOR FYLLER 60 IDAG! GRATTIS TILL HENNE!
fast hon är utomlands och jag vettifan om jag kan ringa aså, men jag måste nog.. hon är ju faktiskt min egna lilla stjärna! nu börjar sig släkten bli gamal, hah! <3

Av carolina - 17 oktober 2007 12:14

OKEJ, NÅGON HAR VISST VÄLDIGT ROLIGT MED ATT TA EN BILD FRÅN WIKKES DATOR OCH SEDAN SKICKA RUNT I STAN.. JAG KAN INTE SÄGA ATT JAG INTE BRYR MIG, DET SKULLE VEM SOM HELLST GÖRA EFTERSOM DET ÄR EN VÄLDIGT PRIVAT BILD, MEN, BILDEN ÄR GAMMAL OCH MIN KROPP HAR UTVECKLATS SEN DESS, JAG HATADE MIN KROPP UNDER DEN TIDEN BILDEN TOGS, NU ÄR JAG NÖJD, SÅ NI KAN JU TÄNKA ER.. OCH DOM SOM INTE LÄSER DETTA KOMMER JU FORTSÄTTA TRO ATT JAG SER UT SÅDÄR UTAN TVEKAN, LÅT GÅ.. DET ÄR ÄNDÅ INTE NI SOM SKA KOLLA PÅ MIN KROPP, SÅLÄNGE VICTOR GILLAR MIN KROPP SÅ ÄR ALLT CHILL! FÖRSTÅR BARA INTE HUR MAN KAN VILJA FÖRSTÖRA SÅ MYCKET FÖR EN MÄNNISKA, JAG VILL INTE BLI IGENKÄND SOM "HON PÅ DENDÄR BILDEN", FAST JAG HAR INGEN ANING OM HUR MÅNGA SOM HUNNIT SETT DEN MEN DET ÄR FORTFARANDE SÅ JÄVLA HEMSKT OCH FÖRSTÅR INTE HUR SÅNT ÄR ROANDE? FUCK OFF!
victor, seventeen säger: för då är hela din kropp skitfin =)
victor, seventeen säger: Jag älskar din mage & rumpa
victor, seventeen säger: och bröst
victor, seventeen säger: och ben
..SOM SAGT, HUVUDSAKEN! = )

igår kväll kom victor till mig, vi låg o kramades och kollade på tv ett tag, sen gick vi upp och badade.. mamma bröt sig in i badrummet med skruvmejlsel för att vi spolade vatten så länge, hah! pratade telefon med sophie jätte länge osv.. löstes ingenting.. men, jag kanske får tillbaka min väska med busskort, smink, kläder å lite allt möjligt andvändbara grejer jag saknat under några dagar! nehä, det blev ändringar på nu, fuck också! hon sitter redan på bussen, aja lär ju aldrig få tillbaka grejerna.. haha! victor åkte hem vid halv 7 imorse men vi vaknade halv 6, hua!  men, ska nog ut på en promenad, rensa huvudet lite och sen köpa snus för att få igång mig igen.. jag älskar min finaste pojke, mer än allt! du är så bäst!

fet cred till safina också btw! :' )

Av carolina - 16 oktober 2007 12:13

igår blev jag hemma för jag inte sovit något på natten alls, så frida cyklade hit på morgonen och skulle sova med mig, men såklart så ska hon stöta på chefen.. proopy! meen, hon sa att hon skulle hämta alvedon så tji fick han och stack iväg.. låg och pratade en massa o knölade ner oss i mina täcken och kuddar, sen somnade vi så cute.. sophie ringde och väckte mig ett antal gånger och sen skulle hon också komma tydligen, klart man vill joina mig och fruj i sängen, utan tvekan allså! låg och myste och pratade en massa, behövdes! sophie stack iväg till skolan igen och senare drog fruj också, blev då ensam och kunde fundera lite och koppla av själv.. duschade och sen drog jag iväg till victor för att sova, å inte bara de att vi somna utan vi somna tidigt också, typ halv 10! >.< som victor sa, vilka stjärnor vi är!

woke up o typ mådde awful as hell! struttade iallafall iväg till bussen och kallt å jävligt var det men fick stå ut.. fick sött sms av victor å så lätt var min dag räddad! .. men.. både mitt knä och min höft kände sin rätt att ta en vila mitt upp i allt gående så där gick jag och från en sekund till en annan så vipps så såg jag ut som en haltandes kärring på 60 bast.. fan att dom jämt ska låsa sig.. x( så det las ju på 10 minuter på färden men jag hann till bussen anyway! =) ringde fruj och hon fick vara med mig och leka inbrottstjyv, fast bara i telefon men hon hade inlevelsen med sig! fick klättra genom pannrumsfönstret för att smarta jag glömt att både ta med mig min egen nyckel och hänga ut xtrakeyn.. så där klättrade jag in med rumpan före, in i massa spindelnät å min värsta fobi är spindlar men jag kämpade faktiskt med tanke på att jag inte ville sitta ute å frysa häcken av mig till 4..

så nu är jag inne iallafall, gjorde sockerkaksmet å sitter och sliskar i mig det, ska nog hoppa i sängen strax men kex skrev nyss på msn och det är inte vanligt så ska nog snacka lite med honom, å sen.. bädda ner mig!
jag älskar victor, å mina vännor!

image28

det känns faktiskt helt enkelt underbart just nu.. påväg tillbaka! detta har nog varit mer som en prövning än ett avslut.. men man får nog tänka sig för och lära sig av sina misstag, annars kommer man inte långt här i livet.. kanske är detta äkta, eller bara en sak vi kommer att roa oss med ett tag.. men, för mig känns det äkta! jag har ingen som hellst lust att vända tillbaka.. jag vill stanna här för evigt! det är en sån omtumlande känsla av allt på samma gång.. det är underbart men samtidigt en hel plåga, men jag väljer att stanna.. för jag älskar min karl!

Av carolina - 12 oktober 2007 12:12

jag och fruj blev påkommen idag. - nej inte med porr utan med att smaska i oss mjukmackor med philadelfiaost i skolköket som vi brutit oss in i x) vi typ lekte rövare där inne klättrade nästan på väggarna av spänning! min lärare slog mig med en bok idag, skit ont gjorde det! -_- var på hela matematiktimmen också, stolt som ett asadjur som nytt fött små illaluktande grisfåglar.. vid skuldagens slut så kom papi och victor och hämtade mig, drog på ica och handlade lite skit stuffs, även victor köpte glass eftersom det är så sällan vi är där.. fick god middag och satt och samtalade lite tjocka människor och massa andra trevligheter!  hockeyn drog igång och vi blev som vilda djur som inte fått mat på 3 år.. tyvärr hade man lukas springandes fram och tillbaka hela tiden så vi missade ett mål, hah! även att i sista perioden och med 3 sekunder kvar nästan blev mål för mora, hade det blivit det hade jag slagit min pappa på käften, tagit victor i benen och släpat honom på golvet och i trappor ner till källaren och bankat spik i hans skalle, sen skjutit mig själv med en laddad vattenpistol! men som tur var så blev det en vågrätt signalering!

skjutsade hem victor och i bilen påväg till mig så hade jag och pappa värsta deeptalket om känslor osv.. kändes skönt att kunna prata med honom trotts att det känts som om vi inte alls känt varandra alls! efter jag tackat för skjutsen hem och innan jag stängde dörren så sa han lite blygt och kliade sig i huvudet och kollade ut genom rutan, att han ville hitta på någonting med mig nån dag, bara han och jag, pappa och dotter! absolut skrek jag och hade fetaste leendet på läpparna och skuttade iväg så överlycklig! lukas sa även idag att han älskade mig och victor, sötnosen där!

nåja jag har faktiskt idrott klockan 8 imorgon så det är nog dags att gå och lägga sig!
anyway, fet cred till mina dawgs!

Av carolina - 10 oktober 2007 12:12


nobody knows me,
not even me can see it yet

jag skrev ett super hett bloggilägg men såklart ska min fittiga mus börja kåta sig och ska röra alla X inom denna ruta, ungefär som "toucha här, du vet vad som händer ; )" fuck off! aja, rätt nice dag men långtråkig, ovanligt för att ha varit med klassen faktiskt.. men imorgon en vanlig dag med vanliga ämnen, it sucks! svälj din sate!
hur ska jag lyckas få dig att inse något som verkar vara helt omöjligt att förstå sig på och verkligen fatta, fast än det är med dom enklaste och lättaste ord och meningar som någonsin kan sägas? it doesn't matter anymore, really.. du finns där men jag vill glömma.. jag ser inga framsteg i mina försök med någonting, spelar ingen roll vad.. i find myself in you..
förstå mig rätt : )
nu blir det duschen sen mys..
jag älskar faktiskt!

timbuktu - flunitrazepam
nikola sracevic - lovetrap
ugk - next up
rhea - kinky

Ovido - Quiz & Flashcards