Alla inlägg den 10 november 2008

Av carolina - 10 november 2008 18:29

blev till att vara hemma i helgen, skönt var det faktiskt. igår var det aa som gällde, med några avbrott då också :) i säng relativt tidigt.

idag klev jag upp med jon och gjorde frukost åt honom och donade med hans kläder så blev han klar för skolan! men, han blev hemma idag ändå för det fanns inga hundralappar på banken.. kilade iväg till lina och följde henne till stan, for över land och rike för att hitta dit vi skulle men det gick bra tillslut. var och hälsade på deras momma och moffa också, ett kaffestopp.

åkte hem och var sen med ida, käkade tacopaj vilket var väldigt gott! nu sitter jag här och har precis tagit emot min efterlängtade låt från en vän som så snällt hjälpte mig! tack! prince - nothing compares to you.. bra mycket skönare än orginalet!


ska slitta framför bdb och fb ett slag till sen slänga mig i soffan för att se på csi, spännande! imorgon blir det massor med samtal, om vår telefon känner för att vara min vän dvs. pappa skulle skicka med en annan telefon på torsdag som jag kan plocka upp i gnarp när jag ändå ska jobba, tack så snäll du är gubbe! + att jag får lite cash av honom och det sitter prima! nästa vecka blir jag i sundsvall, så hör gärna av er så vi kan ses! :)


ha en bra kväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards