Alla inlägg den 13 november 2008

Av carolina - 13 november 2008 18:21

GRATTIS GAMLA GATAN EWA MIKANDER, KÄRA MAMMA PÅ DIN DAG!

IDAG BLIR DU TANT, 50 HELA ÅR! HIPPHIPPHURRAY! ÄLSKAR DIG!


sitter på jobbet nu och mamma slog mig precis en signal eftersom jag inte haft någon chans att ringa så har hon saknat ett grattis, från mig. men nu fick jag chansen att sjunga ut! har pysslat lite här på jobbet idag. gjort iordning för morgondagen också, då städning står på shemat. hans ska plocka upp mig när jag slutar, sen ska jag nog bara hem och äta något, se klart på narnia prince caspian, och sen blir det hoppla i sängen.


har du vänt blad?

Av carolina - 13 november 2008 12:21

igår var jag med lina och for upp till anki och ola och scrapbookade lite, gjort två fina saker som jag är nöjd med hittills. jon skulle skriva ut foton åt mig idag på oss som jag också ska klistra på och sen hänga upp. var en tripp till harmånger igår också, gjorde nytta. myste med min karl igår, skönt att träffa dig! idag har han träning och jag ska jobba, kommer hem ungefär samtidigt, få se vad som lagas då. ska åka iväg strax men först ska jag luncha lite.


klev upp 7 imorse och kokade kaffe till jon, skulle nog ha stannat vaken men råkade somna om igen så jag vaknade halv elva?! fy..


jag älskar dig jon.

men alltså faaaaaaan.........

Ovido - Quiz & Flashcards