Alla inlägg den 30 november 2008

Av carolina - 30 november 2008 21:48

har varit hos syster hela veckan lång, det har varit skönt och så.. förutom dom dagarna jag gick flera mil.. min rygg pallar inte. haft några körningar och det går bara bättre och bättre och snart är jag där! ni vet den dagen jag kan skrika ut att jag har det där förbaskade körkortet som jag bara drygat ut på! nå, det går bra. min tur dag är just den dagen, så tro på mig.


johan plockade upp jon i fredags + våra kattjäklar, äntligen blir vi av med dom! och som jag storstädat idag för att känna att här är det rent.. jaja, vi har bara myst i helgen, sett film, varit på birsta osv.. det har varit skönt, men måste erkänna att det är skönt att komma hem också, till sitt eget, och kunna vara sig själv riktigt.. 


ja, som sagt har jag städat, rensat och plockat ner i förrådet, så nu är det skinande rent här hemma! plockat fram granen idag också, så den står berädd att pyntas senare ikväll, plus på det så ska vi se andra avenyn och hinna färga mitt hår, -jo serrni jag ska bli lite blondare har det tänkts.. hoppas det inte blir misslyckat!

nå, appropå allt det där så borde nog jon ta och pallra sig hem, han som har skola imorgon och allt..


jahapp, senare folks!

Ovido - Quiz & Flashcards