Alla inlägg den 24 november 2008

Av carolina - 24 november 2008 10:49

bloggtorska.

var ju i sundsvall hela förra veckan, hos mammut och det innebar tidiga mornar, rättare sagt 05.30 ringde den förbaskade klockan.. fick inte sova ut riktigt någon dag inte, men var iallafall på massa körningar, gick fint och nu är uppkörningen bokad och klar, bara väntan kvar..


var hos pappa en dag också, träffade först syrran på dagen hos moster osv.. följde dom til birsta sen for jag till pappa, nattade ungarna den kvällen, det var då mysigt! men blev förkyld.. vet inte vem som smittat mig, heh.. var hos syster dagen efter, strax innan jag skulle åka.. vi fikade och jag fick massor med saker, kul! även kläder till bebis och mig, så gulligt!


bara varit med jon i helgen, bara vi, bara massa mys.. det var nyttigt! ska ju åka idag igen, halv 3, men det är sån jävla storm ute.. fick ett erbjudande om hjälp till stationen, men nog ska jag klara mig allt! nu ska jag fika, plocka undan lite här hemma och packa, sen drar jag iväg!


kommer sakna dig jon.

Ovido - Quiz & Flashcards