Direktlänk till inlägg 17 april 2009

kalas överallt

Av carolina - 17 april 2009 19:56

idag fick jag veta att jag var på hospan på dropp för sista gången! finally! mina armveck är helt sönder, fortfarande svart och öm om vänstra armen sen 1½ vecka tillbaka, den andra har jag fått utslag på efter tejpen eller något, och är öm efter dagens stick.. det känns underbart! den 24 är sista bokade mötet på mvc också, sen är det så nära att dom inte bokar in mig på ny tid.. på tisdag är det bara 2 veckor kvar! helt otroligt vad nära det är nu! längtar efter din hand runt mitt finger, att se dina ögon och känna din doft!!! nära nu!


imorgon åker vi till sundsvall för att kolla på barnvagn med mamma, köp blir det nog också. har spanat in en grizzly, riktigt fin! dock med mjuklift, men det går nog allt det också, allt annat är så bra på den! sen bär det av hem till pappa för att fira min lilla söta broder som fyllde 5 år i måndags. syster sara firades förra helgen också, vi åt grillat och hade det mysigt.


igår fyllde jon år också, firade gjorde han på krogen.. hoppas han hade det roligt iallafall. själv var jag med lina, johanna och josefin och såg flashdance, bra film! sen hem för lite egen tid med mig själv. nu ska jag kila bort till lina ett tag och hoppas jon kommer förbi sen också.. nyss ätit smörgåstårta, riktigt god som jons mamma gjort! 


peace.

 
 
Ängla

Ängla

17 april 2009 20:36

Hurru.. hur fan ska du orka lyfta Grizzly vagnen? :P den väger ju fan mer än en normal vagn ska egentligen väga. den väger ju nästan 25 kilo. en normal vagn ska ju väga ca 15 kilo. tänk på att du ska lyfta vagnen ut och in ur bilen ett par gånger om dagen. det kan ju bli tungt. lycka till gumman!!! kram kram kram kram !!!

http://www.svantesvampX.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

18 april 2009 18:50

Hoppas det går bra sedan när bebis kommit :)
Läser bloggen varje dag, =)
ha det bra!

http://safry.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards