Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

nära nu..

Av carolina - 2 maj 2009 12:46

gjorde inte så mycket på valborg, blev lite strul och dessutom mådde jag så dåligt och bara låg. ringde in till sjukhuset och dom bad mig komma in men jag ville avvakta, så igår åkte jag iallafall in och dom undersökte mig från topp till tå men dom hittade inget fel.. det vara bara nära, så vilken dag som hellst nu sa dom, kändes underbart att höra! helt trött och slut i kroppen så jon ska få ta städningen idag, jag lite också då, det som inte killar ser.


somnade i soffan inatt och vaknade av att jon stog och skakade om mig, jag var dyblöt över hela kroppen, fattade inte hur jag lyckats. samma imorse så var täcket helt genomblött, inte så mysigt. tog en dusch men nu är det tillbaka igen, har öppnat varenda fönster här hemma ungefär haha.


nu ska jag slänga mig i soffan igen och kolla lite på tv, så trött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards