Alla inlägg den 3 februari 2009

ja.

Av carolina - 3 februari 2009 16:16

ja här var det uppehåll. men det har faktiskt inte hänt så väldans heller, tackar för det.. jag är så trött på dagarna ändå.. fast snart drar det igång igen, då jag måste åka fram och tillbaka.. låna mig en bil? jag menar, köp mig en bil. nä, men hoppas vi kan ta o ställa på jons brum så har vi den iallafall.


jag får inte sova om nätterna, vaknar av galet starka sparkar ofta.. så att andningen blir kass för ett slag, men det är ju mysigt också.. men någon måtta får det vara! haha. appropå andning så ska jag nu kontakta en läkare för mina problem med näsan, få en remiss och se vad dom kan göra med mig, någon slags operation lär ju hända.. allt för att jag ska kunna andas normalt såklart!


ja, nu ska jag sätta mig framför symaskinen och slänga ihop något roligt, få se vad det kan tänkas bli.. sen också tv och sticka.


saknar familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards