Alla inlägg den 26 februari 2009

Av carolina - 26 februari 2009 16:41

jag undrar, ja det blir nog så.. att byta tillbaka till blogg.se, eller? det är vell bättre va.. vi får se, men tyvärr så går det ju inte att slänga in alla gamla inlägg på blogg, och man vill ju ha kvar allt skrivet.. det innebär att jag ändå måste komma ihåg att det är på denna som alla gamla ligger.. jag med mitt minne menar jag..


jon försov sig idag, inte bra, inte bra! men jag fick ju några timmar med honom innan han drog iväg på träningen iallafall. snart ska jag slå igång tv istället för att sitta här och soda.. faast.. har ju faktiskt tagit mig i kragen och laddar hem high school musical, det innebär att den stoppas.. ja, vi får vell se.. ska iallafall ta mig ett glas vatten med massa is till att börja med..


imorgon åker vi till farmor och farfar för farsgubben fyller år, hurray! 

Ovido - Quiz & Flashcards