Alla inlägg den 24 februari 2009

Av carolina - 24 februari 2009 12:05

jag har fått sova ut!! äntligen. för jon åker ju iväg vid 8, så jag slipper snarket! nu är jag bra mycket piggare men dock arg idag, lönekontoret har slarvar bort min rapport för januari!!! ska ner och lösa det senare då min älskade pappa kommer på besök över dagen. längtar så efter honom.


har även fått papper på hur mycket pengar som finns på lägenheten och det var ju en del så ska försöka köpa färg rätt snart och måla klart sovrummet som stått halvklart väldigt länge nu.. sen ska vi försöka frakta hit sängen från mamma så vi får lite ändring, sen kommer även spjälsängen så småningom och vi kan börja längta ännu mer med den ståendes framme, jisses! :)


annars så har jag också hunnit krossa en väldigt stor spegel idag, typiskt! glas över hela golvet och i fötterna.. nå, några års olycka där, bara att göra det bästa..


http://www.123minsida.se/Femtiotaggare/23378653

länkar till mamma och pelles sida, så söta.



idag går jag in i vecka 31!!
barnet: barnets proportioner påminner mer och mer om ett barn som är fött, huvudet är nästan 8 cm i diameter och fötterna knappt 6 cm. hjärnan växer sig större och börjar få allt djupare veck för att få plats. Barnets hud som tidigare varit skrynklig börjar nu fyllas ut med fett och slätas ut.

 

Ovido - Quiz & Flashcards