Alla inlägg den 12 februari 2009

Av carolina - 12 februari 2009 18:06

idag var jon hemma från skolan, men inte var det så bra för mig då han bara skulle sitta och spela poker ändå, och vi har ännu inte skaffat oss en till nätverkskabel så antingen är det tv eller internet som är igång, och idag inet då.. så jag tog på mig städningen, vem annars?


drog ner till bussen för jag skulle på af start, såg en människa med samma illgröna mapp som jag (?!) kände igen gångstilen och ringde akut till tommys mobil utan svar.. men hoppsan han satt på bussen och skulle då också in på föreläsningen, sån tur jag har ibland. på måndag ska vi åka bil istället bestämde vi! och det är hans tur att bju på kaffe! för att minnas..


nu ska jag plocka undan efter krubbet och sen hoppa i ett varmt bad, slå på tv och sen bara ligga tills sängdags om någon timme.


jag vet någon som mår dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards