Alla inlägg den 17 februari 2009

Av carolina - 17 februari 2009 15:12

igår var jag och tommy in till stan på af, gick bra och efteråt åt vi sån himlans god tacobuffé. sen myste jag bara med min påg hemma ungefär.


har fullspäckat schema framför mig, men jag ska klara allt. fattas bara några arbetsdagar, men jag klarar mig. föresten, jag ska sätta mig i skolbänken igen. tro det eller ej. tog idag kontakt med komvux och bokade möte med studievägledaren där, ska dit på måndag. antingen hittar jag någon uska utbildning, eller så blir det bara att plugga betygen. vilket som så kommer det gå galant! ..och det går ihop med lilla knodden! gladare än gladast!

jag hoppas nu kunna göra mamma och pappa stolt efter tidigare avbrutna studier, haha!


å, jon är riktigt sjuk.. halsfluss och får gå på piller stackarn..

nå, v30 idag, och det känns att det närmar sig, bara korta 10 veckor kvar nu.. så vi längtar!

gudarns..


saknar familjen..

Ovido - Quiz & Flashcards