Alla inlägg den 6 februari 2009

Av carolina - 6 februari 2009 17:57

tror ni att jag är någe trött då, ja. klev upp kvart i 6 imorse, sprang till bussen som jag trodde skulle gå 25, vilket det står i listorna, men så fick jag springa över hela fotbollsplanen och stoppa bussen för dom tydligen ändrat tiden till 20 över, slängde ur mig nå fult och slängde fram pengarna, gubben käftade emot och jag sa åt att dom tamekatten får gå ut med det lite bättre än skriva på en putteliten lapp nere på stationen bara. slängde mitt feta arsle ner på ett säte och for vidare med otäcka blickar från andra resande..


slitit hela dagen men tvätt och städning, typiskt att jag skulle få denna dag.. nå, slutar halv 9.. 13,5 timmar är inte dåligt, plus veckoslut och ob. tack! men jag längtar hem nu..


nu ska jag sätta mig och sticka ett tag och sen kommer min avbytare vid halv 8-8 så man får lite sällskap ett tag.



Ovido - Quiz & Flashcards