Alla inlägg den 9 februari 2009

Av carolina - 9 februari 2009 10:07

idag så har jag lånat bil av grannen och ska snart dra mig in mot stan för att träffa barnmorskan, får se om allt står rätt till med lilla kraken! :) 

måste säga grattis till stina också, en liten ståtlig pojke fick hon!

och jag har gått 70% av tiden idag, och nu är det inte många veckor kvar inte, går in i vecka 29 imorgon, yes! veckorna går ju så galet fort också, så snart ligger jag där och pressar för glatta livet.


nå, nu ska jag fika. sen dra iväg, det är ju inte världens roligaste väglag att köra på just nu, så behöver tid på mig. efter bm ska vi storhandla också, det blir fint! :)aa, men alla, ha det bra!



vart bor din:

mamma: i stöde
pappa: i fagervik
farmor: söråker
farfar: söråker
mormor: norrberge
morfar: timrå

moster: norrberge

faster: har ingen
farbror: söråker
morbror: en i uppsala andra i stan kanske?

vart är din ... född?

mamma: sundsvall?
pappa: östersund va?
farmor: oj, sundsvall?
farfar: östersund
mormor: sundsvall
morfar: finland?
moster: sundsvall?

faster: har ingen
farbror: östersund eller sundsvall?

vad jobbar din .... med/som?

mamma: hon är nå typ elektriker.
pappa: nån mindre chef på nå pappersmassafabrik?

farmor: pensionär
farfar: pensionär
mormor: vet inte riktigt, på äldreboende kanske
morfar: vet inte alls
moster: egen fotvård också på nå boende va?

faster: -
farbror: sjuksköterska eller om han är nån forskare inom medicin nu eller nå

Ovido - Quiz & Flashcards