Alla inlägg den 11 februari 2009

Av carolina - 11 februari 2009 09:22

glömt skriva att vi fick besök i helgen av inga mindre än maja, jenny, sabina, alex och mattias. det var galet kul att bara sitta och prata och se dom :)


var in till barnmorskan i måndags, allt såg bra ut, som det skulle! fick höra hjärtljuden denna gång också, och det låter ju verkligen som en häst i full galopp. och såklart så skulle hon sticka mig i fingret, gillar det inte.


innan det så var jag och jon och bowlade, för att fördriva tiden.. jag ledde stort till en början men när han fått in knixen så drog han om mig och fick strike hela tiden, så i slutändan vann han ändå.. men det var roligt! sen storhandlade vi lite också på vägen hem.


ska kila ut på promenad strax, efter fika osv.. väntar mig en skön dag!


Ovido - Quiz & Flashcards