Alla inlägg den 13 september 2007

Av carolina - 13 september 2007 11:55

fuckade skolan idag.. nu äre så att alla retards på skolan är lediga förutom hr2 som såklart ska jobba hela dagen lång.. och slita.. något less hela klassen är då, jag tänker fan vara hemma ändå jag för vi har ändå inga bokningar på jobbet då.. nåja, hade samhälle med blindebengt och hade våra standard veckofrågor.. trist. victor ringde och sa han var hemma i sundsvall, eller på midlanda då, chocked, så jag bad han att komma till skolan och det gjorde han:) sprang på min lilla fis och var happy as hell över att se honom! söta fucker.. >< så sen gick vi hem till mig på min lunch, inte varje dag man får gå hem på rasten och fucka sig lite med fin killen inte. ^^ proppade oss ett tag i köket sen drog jag till skolan igen, hade film utan lärare sen matte dubbel timme men då skrev vi bara upp oss och drog, den läraren är helt wack, bryr sig bara om eletterna och oss skiter han fullständigt i.. så jag drog hem till victor som låg och väntade på mig, kåt som en hingst..nåja, ska nog upp och rota fram lite krubb sen får vi se vart dagen leder oss.. fruj lär ju komma hit iallafall och joina våran kåtklubb..

over and out
peace

Ovido - Quiz & Flashcards