Alla inlägg den 19 september 2007

Av carolina - 19 september 2007 12:02

i just wanna see you run around in my crib again.. just the way it used to be..

jag är i helvetet.. haha vet inte ens vad jag ska skriva..
måste fara och köpa snuuus, avled idag på praktiken så jag tagga hem..
helt blek och jävligt förstörd skickade dom ut mig därifrån för dom fatta nått va fel.. haha tack och adjö nu är jag hemma iallafall.. ska chillsa ett tag och sen duscha, jag luktar verkligen gamal hängpung efter all matos.. varmdusch fo'real! sen ska jag bege mig in mot stan, men först hämta lite stuffs hos wikkuslitus och säga goodbye till min andra familj.. blir färgning av hår och senare ikväll betalning till nina, så nästa vecka smällere, fyfan vad hett det kommer bli på mig! =D nä nujävlar ska jag upp och sk8a på tvålen.. peace mfuks!

Ovido - Quiz & Flashcards