Alla inlägg den 15 september 2007

Av carolina - 15 september 2007 11:55

ingen skada skedd.. ännu.. inget ska vell behöva hända klockan halv ett inte..
wikkuslitus kommer hit strax och förgyller min dag, genom att se klart disturbia vi stängde av inatt då det var 10 minuter kvar, varför frågar jag mig? sen ska vi se allt om min buske som han verkade tycka såg så kul ut för att det var en naken tjockisknopp och en lite tunnare brud som råkade ta på varandra lite sådär, näe men den såg faktiskt kul ut men lite halvpropp. återstår ju att se.. var på skuln idag, inget speciellt som hänt iallafall, förutom att det är så roligt att se simon springa runt och dela ut lappar, han försöker verkligen få dit folk! :) säger det att det kommer bli nice där, jag ska nog inte gå fast än jag står på vippen, men det kommer vell hyffsat folk och ni får nog kul..
kan man täcka stora ärr på något sätt? ;o jag har ju ett feting ärr på magen efter operation och det stör mig.. kommer vell i framtiden att man kan lasra bort även ärr också, världen börjar ju bli helt weird..

baggy jeans and a tight top, fo'sho..
i love you g

det är inte så att man längtar till vintern eller, -jo!

Ovido - Quiz & Flashcards