Alla inlägg den 28 september 2007

Av carolina - 28 september 2007 12:06

oh! zoo tour ikväll, fo'sho!

mjukisbyxorna på och ska strax te idrotten, blir första lektionen jag är med på sen skolstart. men ska bli uppiggande så jag orkar skoldagen.. slutar rätt tidigt idag faktiskt! någon baxxxa min snusdosa igår, jävla fatt! ;@ eum, typ har mest bara varit och stark har jag varit.. jag är nu lycklig.. var med wikkus igårkväll, han kom rätt sent så vi hade kittelkalas och toastfika.. skönt att få skratta så mycket! :) sen slockna han typ, eller låssades först men sen slockna han ändå, haha. klev upp 6 imorse typ, för att han skulle åka med pa hem.. tog en fika efter mkt om och men av att få upp wikke ur sängen.. nu ska jag gå och möta emelie och madde iaf och ha idrott..

VI SES VELL IKVÄLL DÅ!
JAG ÄLSKAR VICTOR MEST AV ALLT!

Ovido - Quiz & Flashcards