Alla inlägg den 21 september 2007

Av carolina - 21 september 2007 12:02

en ag kanske jag ser en siluhett och då kanske det är du som kommer gåendes mot mig..

jag behöver en assistent brevid mig på mornarna.. jag ställer om klockan hela tiden så jag ska sova mer.. imorse ställde jag om den hur många gånger som hellst så jag kom ju självklart försent till skolan.. >.< dömysigt att victor var kvar hos mig när jag kom hem efter skolan, underbart! booring as hell på skolan iallafall, jag och madde höll på att gå bärsärkagång för vi inte hade snus och vi hade aldrig hunnit till timrå för att köpa lingon, men vi fick skjuts av johan till sörberge så vi kunde köpa, men det fick bli standard snusen general.. lugn resten av dagen iallafall.. övningskörde förut idag, gick askalas! ska göra halkbanan 31 oktober sen teorin efter det sen har jag bara all körning att fokusera på, kommer gå fort fram nu hoppas jag och sis kommer bli så stolt över mig. dom kommer hit i helgen och vi ska ta en myskväll med massa gotta hela familjen plus victor mfl.. fick skjuts av arne (körläraren) till birsta så skulle victor plocka upp mig där men väntade ett tag eftersom jag kom för tidigt sen började jag gå mot honom om hopp att möta honom men hann ända hem till honom och sen gick jag bort till kurt och gunilla för att låna telefjux, då var wikkuslitus i timrå x) så jag fick skjuts dit så var vi där och pumpa musik och bara hakade på alla andra lods där.. for hem till mig sen och gossade ett tag, sen gitta han hem.. har idrott imorgon klockan 8 så måste sova nu annars orkar jag aldrig.. fan vad klockan har dragit iväg fort, måste sova!!!!

ninja ligger och muppar sig på rygg och sen dögosig ut, ska krypa ner med henne nu och mysa.. gnait!

Ovido - Quiz & Flashcards