Direktlänk till inlägg 17 september 2007

tråk

Av carolina - 17 september 2007 11:58

HAR DU NÅGONSIN....
sagt "jag älskar dig" och menat det: ja gudja.
hamnat i ett slagsmål med din katt/fisk/hund: min hund är en riktig vekling
varit i New York: no, skulle inte klara av det
drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: ja, kusligt värre
fått riktiga skuldkänslor över något du gjort: ja, rätt åt mig
önskat att du vore det motsatta könet: ja, haha
haft en fantasi-kompis: ja det var riktigt mysigt faktiskt
vad ska du göra efter du gjort detta test: väcka victor och åka och köpa langos..
vad var det sista du åt: favoritmaten, victors pappas spagetti och köttfärssås.
är du uttråkad: ja, därför jag gör den här skiten men blir inte bättre
hur många kompisar är online: 93 :)
sista film du såg: pippi på de sju haven, haha
sista rösten du hörde: victors, whop näe nu skrek hans mamma, så anneli
senaste gången du lämnade sverige: uhm, ca 1 år sen då jag for till frankrike
är du kär i någon just nu?: ja obeskrivligt
vilken bok läser du just nu: läser inte böcker >.<
vad är det på din musmatta: ett krangparty märke också står det wic<3
favorit-tidning: aftonbladet, haha
värsta känslan i världen: olycklig, ensamhet
vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen: sjuk, då blir den sängliggning
namnet på din framtida dotter: alexis, millie
namnet på din framtida son: naemi
choklad eller vanilj: vanilj fyfan
om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: bartender
är du högerhänt: yes..
vad finns det under din säng: ingenting vad jag vet
favorit-sport att titta på: hockey, dans
din hårfärg: blond just nu, ska bli brun och egentligen har jag såndär äcklig färg
ögonfärg: blå/grå
längd: 1.69
glasögon: borde ha, men ser så klok ut då
ålder: 18
syskon: 2 småbrurs, 1 lillasyster och 1 storasyster.. sen en halvlillasyster..
piercings: näsan, naveln och bröstet
favoritsysselsättning: vänner, victor, dator, familj
vilken typ av bil kör du: volvo och bmw, övningskör
är du i tid eller alltid försenad: både och.. beror på vilket humör jag är på
tycker du om att vistas bland människor: jadå, roliga
har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på: haha, jadå
har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: ojaojaoja..
har du ett jobb: genom skolan, -ja
någonsin älskat en nära vän: jaa!
är du ensam just nu? no, victor ligger i sängen och ser söt ut
är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: nej, jag SKA gifta mig
vill du gifta dig: Jahaja!
vill du ha barn: jaa, högst 3 skitungar

DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU?.
gråtit: jaa, jag är känslig
köpt någonting: nej inte än
blivit sjuk: ja, men det är vell okej
sjungit: jajjemensan!
sagt jag älskar dig: nej, men det kommer
tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: nej, klart jag vågar
träffat någon ny: nope..
pratat med någon: jaa.. :)
haft ett seriöst samtal: nah, seriöst kan man inte kalla det
saknat någon: jahua..
kramat någon: jaa..
kysst någon: yepp
bråkat med dina föräldrar: nej faktiskt inte..
drömt om någon du inte kan vara med: nahh..
sovit mycket: ja flera timmar, gua så skönt
velat att det här testet ska vara slut: ja så jag kan hoppa ner brevid victor..


trist man kan ha, men nu ska jag hopp i säng och väcka victor och be han slava lite för mig, behöver en tablett.. praktik imorgon, ska bli soft.. måste, kan inte hålla på att vara sjuk heller..
peace..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards