Direktlänk till inlägg 18 september 2007

höst

Av carolina - 18 september 2007 12:01

jag och fruj fryser ikapp.. fett kallt asså.. båda bor i källaren så. en helt enorm spindel klättrade sig ner för väggen, och jag svär jag hörde fotstegen på han, kollade uppåt och fick sindeljäveln i huvudet, tokslog mig i skallen som ett och annat dampanfall så sen kunde jag slemma bort den där ruskiga saken.. nu ligger den där i papperskorgen och må han ruttna! madde och jag hade askul på bussen hem idag i varje fall, assnygg kille haha yeright, aja som stog vid sörberge norra, hans namn är sven! så såg han vi kollade på han och skrattade som idioter och han gick där som "these boots are made for walkin'" haha när bussen drog iväg så vinkade madde till honom så flörtigt och snyggt, haha!!!! så jävla weird kille det där.. spolade inte efter att han gjort det stora på sörbergeskolan heller, haha! x) fick beröm för vi var så duktiga på jobbet idag, woho! ställde hasse mot väggen också, den lilla skiten ska få stryk på torsdag eller ska iallafall snacka vett med skruttgubben..

akon ft kai - back again

shabo.. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards