Alla inlägg under september 2007

Av carolina - 6 september 2007 11:49

så frida kom hit förut, vet inte vad klockan var men runt åtta-nio kanske så vi satt vid datorn ett tag och jammade.sen drog vi iväg med cykel in till timrå för att jag var i desperat behov av snus. höll på att få tillbaka min 50 lapp plus 10 spänn av kärringen men hon kom på sig. x) sen drog vi lite crousing genom timråtorg och allt det där, hade inget vettigare för oss än att åka till lina, knackade på hennes dörr och gömde oss töjp 3 gånger sen skrämde vi bajjan ur henne och simon. kollade igenom lite gammkort på lina, hon knäpper ungefär trehundrasjuttioelvatusen bilder på sig själv varje dag så det var ungefär 5000 bilder att kolla igenom men det var kul, även några otroligt gamla kort på mig, ragata. efter ett litet tag av att man höll på somna till dom där bilderna så for vi hem, jag och frida på cykeln under stjärnklar himmel, vi ska bli riktiga livsnjutare och bara göra det första som faller en in. :)
myskläder fo'sho imorgon.

nu ska jag lägga mig i sängen och pilla med mitt huvudhår och sen finslipa naglarna tills imorgon sen blir det nog sleepsa gött, även om det är utan victor. :)
jag saknar och älskar victor dö mycket!

Av carolina - 6 september 2007 11:48

feting ovärt och jävligt tärt att åka till söråker i 1 minut sen åka in till stan igen som tar fan mer än en timme att åka. men var ju dock tvungen. var på stan med sophie och frida igår och handlade en assnygg tröja till josef på moyo, som han blev happy as hell för! :D for hem till mig, jag och sophie och hängde vid datorn ett tag sen startade vi krig, hon höll fast mig som fan i benen och skulle kittla mig, haha mitt armband gick sönder i samma veva. hon fick panik när jag fick tag i henne och hon nöp till i bröstet på mig för hon inte visste vad hon skulle ta sig till, hahaha! som vi garvade. slutatde med att vi låg på golvet som nå små klumpar tight ihopsnörade med varandra när frida kom och hon fattade ju ingenting hon, hah doh.

jaha, så idag åkte älskling iväg till bullis töjp runt halv åtta drog dom iväg och klockjäveln ringde vid 6 imorse och urban var uppe och gallskrek att vi skulle vakna, hah trött som helvete, men vad gör man inte för att få spendera lite tid med honom innan han är borta i en vecka. :) myste en massa igår, tog en dusch tillsammans vilket satt riktigt bra med lite hud mot hud. sen gick vi upp och la oss bekvämt typ tight och pratade en massa, det var gomys! somnade så gott mot hans varma rygg. imorse var han så söt och gjorde ett hjärta till mig när dom körde om mig, gullpulen! ringde när han satt i planet och sa att han var nervös, och jag blev nervös med honom också hah. och han ringde några timmar senare då dom kommit fram också. :) hoppas han får det funny! skolan var dryg idag men det var ändå chill, hade som vanligt roligt med lina och frida. nu ska jag upp och få lite krubb av morsan, sen ska jag vell städa och duscha av mig junklukten. lär vara med fridus to night, lira lite tvspel och gosa.

jag älskar dig gubben!

Av carolina - 4 september 2007 11:48

vet inte ens var jag ska börja, har varit en kukig dag typ. kom till skolan vid 10, lite sen men jag kände mig sjuk så jag låg hemma ett tag och knarkade piller. hade servering när jag kom men snackade bara alla olika glas. visst är det viktigt men orkade inte lyssna för jag kan lika gärna dricka vin ur ett ölglas. hade lunch men lina och frida drog på sibylla och jag oche emelie käkade spagetti och köttfärssås på skolan, sen gled vi omkring och försökte hitta nån elare så vi kunde köpa en dricka, var så törstig efter halstabletten jag fick av emelie, och är fan fortfarande de.. hade några lektioner mer och jag gjorde klart allt på en gång så jag kunde sluta 2½ timme tidigare, chills som fan. ohlord, en sak fan jag tror våran nya lärare är pedofil, idag sa han till mig "hur är det lilla gumman" och senare på dagen sa han "vad sa du stumpan" USH! ingen som gillar den karln och jag nu ännu mindre! for hem och frida var så snäll och lämnade tillbaka hyrfilmen åt mig för jag orkade inte åka ända in i sörberge. kom hem och ja, fick höra en jävligt trist sak. hur fan kan han?! jävla idiot..

byes, inte på humör alls.
fuck off god!

Av carolina - 3 september 2007 11:47

så i fredags började vi åka runt fyra och plockade upp danne, peder och lina. trippen dit gick ganska fort men var lite långtråkigt, var så rastlös i bilen så jag trodde jag skulle få nå bryt och dampa på pedalen så vi skulle komma fram fortare. kom dit och hämtade nycklar och var på möte och fick veta vad vi skulle göra på lördagen, fick se hela stället och fick våra placeringar. fick även lön för en timmes snack och lek, hah. sen gick vi ner på rummen och det var vell okej tycker jag fast det var väldigt trånga rum, men jag och lina klarade av det ändå, men jonas hade cellskräck haha! gick och duschade och satte på oss ansiktsmasker och skrämde skiten ur några bruds som var i rummet intill oss, skrämda dudes! jonas drack lite och några av dom andra killarna, gick upp på hotellet och surfade runt där och kollade, satt oss ner och pratade lite sen blev jonas så packad så han inte ens fick beställa någe mer från baren, hah. gick ner och typ gjorde ingenting speciellt. kan säga att jonas var riktigt fuller och tokig, alla låste sina dörrar för honom och han var och knackade på tusen gånger, sen när han väl gav upp så gick han in på sitt rum och la sig, låg och skrattade åt sig själv, konstig karl! försökte få tag i victor utan att lyckas så jag låg vaken någon timme, blev utskickad från mitt rum av lina för hon skulle sova, sen gick jag och baxxa jonas tele för att kunna ringa ett samtal, gjorde nog inte så mycket för han hade däckat och hade 250 spänn på luren men jag lämnade fint tillbaka den senare efter att slutligen fått tag på victor och han hade varit ute kört moppe, hm?^^ sen gick jag och la mig och sovde i den där knöliga sängen som 10000 andra personer legat i, disgusting!

morning! vi fick börja när vi ville mellan tio och två så vi gick upp till tolv och hjälpte till med dukning, fixa rosblad och en massa annat roligt. sen började en massa folk att ramla in, sisådär runt 700 pers, haw! jag hade koll på fyra 18 platsers långbord och ett 20 bord, så det var full rulle att få ut alla aptitretarna, men jag lyckades! sen kom min polare som hade hand om två av dom borden. in och ut bara hela tiden. efter ett tag låg vi före med en timme så vi fick lite vila där imellanåt. hur stressigt som hellst sen när efterrätterna skulle ut, var inga problem med varmrätterna eftersom vi hade dom redan uppe i ett litet kök men efterrätterna fick vi springa ner ända till storköket för att hämta och man kunde ju bara ta 4-5 tallrikar åt gången och det var 160 personer på våran station. när dte var klart började vi packa undan allt för att folket skulle då ut till utekonserten, plockade undan allt på en kvart och det är otroligt eftersom det var så stora kuvert (dukningar) med en massa plock på. sen gick vi ner och jag letade reda på lina så vi satt ett tag och vilade fötterna och jag hade fått en gigantisk blossa på min fot, ushaj! gick som om hela mina fötter var två stora runda blossor. hjälpte till i disken men gick ut efter bara ett tag för det var så jävligt med mycket folk där inne på samma gång och risken för att krossa allt i sin väg var väldigt stor. fick sluta runt elva, vilket vi inte trodde eftersom schemat var till två. endel var ju kvar ända till halv fem på morgonen. gick ner till rummen och bytte kläder och så sen skulle vi upp men lina och sara var dom ända som gick in, sen kom ju jonas och några till men jag blev kvar ute. (:S)

huvudsaken är den att det var fett nice! lärde mig mycket på bara tre dagar. så nu när man fixat fram massa cash kan jag beställa massa kläder, fixa håret, tandblekning och köpa plattång! denna månad och nästa kommer jag att må så gött!

hm, typ finns inte så mycket mer att berätta än att det har varit riktigt kul! en kanon upplevelse och jag kan säga att dom som tackade nej till jobbet kan ta sig i röven på att det var något dom missade! amazing! på söndagen plockade vi ordning alla våra kläder som låg utspridd över hela golvet och packade ner i väskorna, städade undan efter gårdagens hålligång i allrummet sen gick vi upp till hotellet och väntade på skjutsen och åt lite mat. fick åka husbil hem, as skönt! spelade lite kort sen gick vi och la oss bak i bussen och jag somnade som ett litet barn när dom vaggas till sömns i bilen, låg så skönt. vaknade av att lina knuffade till mig lite, hon låg nämnligen skeden med mig, men det var mysigt faktiskt! kom hem och packade upp grejerna så sen kom victor efter ett tag, strulade runt i bingen ett tag och det hände lite ovanliga saker faktiskt, men det var grymt! ^^, åkte och hyrde film och köpte en massa godis och gosaker. såg på hata göteborg, bra men ändå sämst film, inte värt pengarna för 5 öre.

så nu är man hemma, skönt! kul dag i skolan iallafall, orkar inte berätta men den har varit chill!

peace out
jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards