Alla inlägg den 2 december 2007

Av carolina - 2 december 2007 19:34

bara varit hos victor i helgen, igår såg jag å lillmami på julkalendern, haha how qute.. åkte iväg å handlade lite på maxi, dom köpte 3 harrypotter filmer så inatt såg jag å victor 1a å idag 2a också skulle vi jäsa med langos till 3e men då hittades den inte så det tog stopp, å jag som aldrig sett nån av harrypotter filmerna fastnade för dom, hihi de va ju rätt kuliga filmer ändå :) victor har nyss lagt färgen i mitt hår å nu sitter ja bara å väntar på att få sköjla ur det :) sen ska vi se på andra avenyn, phett spännandeeee! praktik imorgon men vettifan om jag ska gå faktiskt, är helt sjuk.. hostan vill aldrig försvinna å sen så har jag blivit jätte snuvig å hängig i kroppen, feber å all skit på en å samma gång, pulla göran persson tack! tror tiden är inne för att sköjla ur denna stinkande färgning, bajs!

Ovido - Quiz & Flashcards