Alla inlägg den 6 december 2007

Av carolina - 6 december 2007 22:24

först å främst vill jag tacka alla som förgyllt min dag idag på ett eller annat sätt! började med att jag fick ett gulligt sms av victor; jag älskar dig. du är världens finaste. sen träffade jag emelie och madde på bussen, alla har varit så snäll idag osv, jag kan inte mer än tacka! har fått många att lägga ett smile på läpparna idag, det har känts underbart! :)


tog bussen till stan sen hem (victors crib), legat å lodat framför datorn, tyvärr.. kunde ha haft roligare för oss men det har bara inte blivit av.. han fick släpa min in på toa förut för jag var så pissnödig så jag inte kunde gå, de va hemskt vill jag svära! nu ska vi hoppa in i duschen kantje, sen se en film.. måste sova i hyffsad tid för jag ska upp tidigt å pluss att jag har nationella imorgon, phett jobbigt ämne också, engelska (?!) ska vell skriva nån jävla novell or some shit.. nu ska jag falla tillbaka i sängen å titta på victor å vänta :)


VILKA SKA PÅ LUCIAVAKAN? =S=S bara småglin eller?


kisskisskiss 

Ovido - Quiz & Flashcards