Alla inlägg den 25 december 2007

Av carolina - 25 december 2007 11:20

igår var vi hos victors farmor å farfar ju, mycket mysigt :) satt å kollade på kalle å hade mys, sen åt vi julmat, satt riktigt bra i magen de! sen jäste vi lite mer i soffan, eller typ resten av kvällen där! =D sen drog vi hem å öppnade klappar, dom fick massa fint! å jag fick nya snowbrills av dom =D rosa! ;) hur snygga som hellst! även av märket dr zipe, överlycklig kanske? =D nåja, sen traskade vi över till kurt å gunilla där pappa å familjen var, victoria var full som ett as å bara pratade på hela tiden, vi försökte smita men lyckades aldrig, haah! sen drog vi hem till mamma, fick åka med pappa å dom :) öpnnade massa mer paket, fick svarta lakan å sånt till sängen, helmysiga! en brödrost som är väldans bra tills nu när jag ska flytta, fick glas, bordstabletter, handdukar, 2 teflon stekpannor, nääjs! snacka om att få en å flytta xD haha, just nu kanske jag inte uppskattar grejerna så väldans men när jag väl står där med en lägenhet så kommer dom vara mer värd än guld för mig :)


nåja, nu ska jag in å väcka victor, ta en snus sen åka iväg upp till huset och fixa lite, sen åka å sola, sen kanske ikea? behöver hitta en klänning!


tycker om pojken! 

Ovido - Quiz & Flashcards