Alla inlägg den 28 december 2007

Av carolina - 28 december 2007 21:40

inte bloggat på några dagar nu å orkar inte gå in på detalj vad som hänt men det har varit helt nice med sara och johan här :) hittat ett par vrålsköna byxor på monki också, över nöjd! varit hos lina å tobbe ikväll för första gången i deras lägenhet, verkligen döfin! ;o blev helt såld på deras inredning, sjukt fint.. nu bara längtar man själv tills man får en egen lägenhet att styla som man vill :) hon satt iallafall i håret på mig igen, blev super nöjd med resultatet som blev bättre än då nina gjorde på mig! så nu är jag fin igen å kan ha utsläppt! vilken lättnad! hon bjöd på mat också, vi hade deeptalk å bara massa roliga samtal, så jäkla kul att träffa henne igen och umgås! det ska upprepas mer och mindre sällan! :* nu ska jag försöka få ut victor ur hans tibiavärld å åka iväg hem till mig för att se på smällen har även sätt american pie beta house, bring it down (den nyaste) också nån till sjuk film, men dom var bra allihopa :) nåja, nu ska jag slita å dra i victor! hejsvejs!


ckra.bilddagboken.se 

Ovido - Quiz & Flashcards