Alla inlägg den 30 december 2007

Av carolina - 30 december 2007 17:57

blev en jävla massa strul igår å de blev inte så lyckat tillsammans med min jävla pms, säger bara förlåt victor! for hem till mamma iallfall så vi kunde umgås med sara, johan å ronja sista kvällen.. möblerade om å hade det super mysigt, kröp ner i soffan å såg på jurtjyrkogården, hatar den men det gick vell! sen skulle jag strompt se insomnia, men det blev jag som somnade till den, böhö så dom blev lite små lack på mig.. victor var helt crazy inatt, ska nog inte gå in på detaljer men jag gillade det.. mihi! var vaken till halv 4 sen väckte syster oss vid halv elva å skrek att det var frukost..


dom stack iväg å vi gjorde oss klar för att åka på ikea, gått omkring där väldigt länge å både jag å victor fick svinigt ont i fötterna..  gick in till lina på carlings å skulle försöka hitta en hood, sökte å sökte å hon stog å tjatade på mig att jag skulle prova en annan men de ville jag inte men till slut så gick jag med på det å jag blev kär, haha! så köpte den, en blå tee, en långärmad vit vanlig tröja också massa små kraffs tills imorgon! :) köpte även partyhattar å massa såna saker, temat blev pirater, haha! men så sen drog vi hem till mig å hämtade massa grejer å nu är vi hos victor, har precis ätit, han ska sitta vid datorn ett tag, självklart.. sen ska vi duscha sen hooka upp med chricke å martina, typ spela wii eller nått sånt..


längtar så tills imorgon!  

Ovido - Quiz & Flashcards