Alla inlägg den 22 december 2007

=)

Av carolina - 22 december 2007 13:15

sitter hemma hos mamma faktiskt, har varit på ikea med henne, fick en jätte fin lång kofta av henne, och sen till palestina sjal :) strosade omkring ett tag sen åkte vi på macken och köpte snus, så dom som jag är.. också en chokladask till farmor och farfar :) nu väntar vi bara på sara, johan och ronja.. dom ska svänga förbi och lämna tiger här, gosen. ska måla naglarna nu sen fixa lite mer innan vi ska iväg.. haha nu ringde lillebror lukas och ville att vi skulle sova där, haha så jävla söt han är!


tror det är kändis dagen idag, massa folk i tidningen jag känner, som typ johan, mattias och elin.. haha.. näjs de! men nu ska jag fixa det sista :)


gillar dig verkligen 

Av carolina - 22 december 2007 09:46

otroligt att jag är vaken! behövde sömn inatt men näe, victor sitter fram till halv fyra å knattrar på tangenterna, sen helt plötsligt ska han ut (??) så halv fem såg jag att han skrivit i gästboken på apan att han tydligen skulle slägga sig med sig älskling nu, hahah... omg, men jag är vaken ändå ja, han sover och lär missa kliva upp så han inte kommer med.. han får sköta sig själv, de sa jag till honom. nåja, ska snart iväg med mamma på ikea och köpa nån outfit tills ikväll då vi ska fira lilla julafton hos farmor och farfar!


jag har faktiskt bara snusat 3 snusar igår, och idag ska jag klara mig utan tror jag, fast jag blir så grinig då men kan ju göra ett försök! :) ska få paket idag, längtas! ..och julbord.. mums! nåja, lägger en update sen! :)


btw så blev det ingenting med emelie och danil igår, men hon sa att hon ville vi skulle komma ikväll, få se hur sent/tidigt vi kommer hem, hoppas vi hinner! :)


tycker om dig




LÄGGER NÅN TRÅKIG LIST MEDANS JAG VÄNTAR


Msn
vad heter du på msn:
dangerous


vad har du för kommentar:
http://ckra.bloggagratis.se/

vilken färg har du på din msn text:
svart

vilken status har du oftast:
online


vad stör dig på msn:

in å ut loggarna typ 10 ggr på 1 sek


är någon rolig kontakt online just nu:

nää :o

gillar du msn:
ja, hemskt mycket ja

brukar du börja skirva till folk:
nä, dom skriver till mig


svarar du snabbt på snabbmeddelanden:
ibland.. heh

Mobil

vad står det i ditt första mottagna sms:
låter bra det gumms. jag sover nog hos dig inatt igen isåfall. puss!<3

vad står det i senaste mottagna sms:
jag saknar dig lite jag. fan va roligt att träffa dig idag! puss puss habibi


vad står det i senaste skickade sms:
har inget i skickade

vem ringde dig senast:
mami


vem ringde du senast:
ingen aning, syns inte

hur många timmar totalt har du i samtalstid, som du ringt med din mobil:
3:24:58nyss fått mobilen


hur många timmar totalt har du i samtalstid, som någon ringt till din mobil:
10:41:03

vem ligger på plats 26 i din telefonbok:
jenny åström


vem ligger på plats 18 i din telefonbok:
fredrik isacson

Random

Är du lång:
168?

vad väger du:
49

har du haft en bra dag:
bara hunnit vakna

är du glad:
inte för att victor ligger å sover, men för att jag ska få julbord idag


när grät du senast:
igår

när fick du en kram senast:
igår av safii

vad skulle du ändra på i ditt utseende och din kropp om du kunde:
mycket, mycket..


är du tjej eller kille:
girl

vad är sämsta med att vara det kön du är:
klämma ut unge, mens, å massa mer..


hatar du någon just nu:
jajjemensan

vad längtar du till:
verkligen nyår, så jag spricker :o


det band du lyssnat mest på idag:
inte hunnit lyssna på nå

Familj/hem

har du några syskon:
japp 3, sen har jag nå halvingar hit å dit


bor båda dina föräldrar tillsammans:
nåpie


trivs du där du bor:
bor hos victor såja, hih

bor du nära någon vän:
hm, hyffsat


hade du en bra uppväxt:
jajo


Framtiden

vad ska du göra härnäst:
åka på ikea å köpa outfit till ikväll


vad ska du göra imorgon:
ska städa i huset sen vet jag icke


vad ska du göra nästa vecka:
no idea, hatar planering speciellt när man är ledig å de e jul


vad ska du göra nästa månad:
haha, ja det vet jag ju knappast

vad ska du göra nästa år:
hmmm... studenten förhoppningsvis, sen vetti fan

Ovido - Quiz & Flashcards