Alla inlägg den 15 december 2007

*

Av carolina - 15 december 2007 21:24

idag vaknade jag tidigt typ halv 11, tog iallafall bussen 17 över 11 till stan för att byta till 609an men det gick bara birstapendeln så jag fick ta den å sen byta buss än en gång i birsta, bara för att mamma ville ha hjälp i huset.. helt onödigt att jag åkte ens, var i huset 15 min sen hem till lägenheten å duscha sen fick jag skjuts tillbaka igen.. skulle egentligen vara med safina? men inte hört av henne något.. som alltid, jävla piss måste skaffa pengar på mobben! anushåla..


jaja.. känner mig fett nere igen, deprimerad å helt sjukt sjuk.. jag orkar inte med det här nå mer! vill flytta härifrån.. jag klarar verkligen inte av mer.. det finns en gräns på hur mycket en människa tål.. 


saknar vännerna.. 

Ovido - Quiz & Flashcards