Alla inlägg den 5 december 2007

Av carolina - 5 december 2007 11:07

förlåt min ilska igår, fniss..


stack iväg på ikea igår efter mycket om och men, käkade mcdonk vilket var en väldigt onödig sak att sätta käften i just nu så här strax före jul och allt.. men gott var det minsann! hittade en feting nallebjörn jag å victor ska ge min systerdotter på 1½ bast, hon lär bajsa i blöjan ganska rejält, jag sveeeer x) sen fick jag en lite för tidig  julklapp av victor igår också, mihii, röd bh å trosa.. hur snygg som hellst å med den på kunde inte vissas händer hålla sig borta :) det blev lyckat! 


nu ligger jag i sängen hemma hos victor å har precis ringt å sjukanmält mig, fast jag funderar på å åka till skolan å plugga lite, visa intresset liksom.. men näe, de lär ju inte bli av det heller.. men men, ska nog vila mig ett tag nu sen ska jag speila litte mea :)



Ovido - Quiz & Flashcards