Alla inlägg den 3 december 2007

Av carolina - 3 december 2007 23:38

fuck missade julkalendern både igår å idag, buhu!


idag vaknade vi typ vid 10-11? eller ja vet inte, victor drog iallafall iväg till skolan sen for jag och hans mami in till stan å skulle shoppa lite å fika :) fyndade en jätte fin å härlig halsduk å sen ett par matchande vantar till, sen hittade jag ett par riktigt sköna vinterskor, blev kär så jag var bara tvungen.. fast än min ekonomi egentligen inte håller för denna månad, ska ju kunna köpa julklappar också, äh då får jag lyfta luren å ringa till farsgubben om de krisar sig.. pappa betalar x)


victor mötte upp oss å vi for bussen hem, sen drog vi iväg på hockeyn.. publiken var helt lam å inte bara dom så var klacken helt värdelös också, var inge drag alls.. å matchen var vell inte allt för bra heller.. men det slutade med 2-0 till timrå iallafall så jag ska inte klaga :) hade skit kul tillsammans med victor iallafall, skrattat mycket osv.. 


handlade lite gotta på vägen hem å nu sitter vi här som två ugglor bara vid varsin dator, propp.. är så jävla sjuk också, pallar inte alls.. måste allvarligt till sjukan, har sagt det ett antal gånger men nu måste de fan bli av!  


hatbrafolks

fredut 

Ovido - Quiz & Flashcards