Alla inlägg den 18 december 2007

Av carolina - 18 december 2007 14:21

nån som är intresserad av en schäfer tik? http://www.blocket.se/vi/14563512.htm?ca=4_s

hittas ingen ny ägare till nova är vi tungen att avliva henne och det känns så skitigt att man först tar på sig ansvaret för en hund sen kan man inte ha kvar den pga saker som man verkligen inte visste skulle hända..  


skolan skiter sig också pga att jag varit sjuk så länge, tror inte att dom litar på mig ett skit när jag säger att jag är sjuk.. men alla som har varit med mig under hela tiden vet att jag är sjuk som ett as, och det vill inte gå bort.. jävla skit lärare.. kommer säkert att få gå om 2an, men då hoppar jag hellre av eller kikar in någon annan mycket bättre skola, där man får göra andra saker än bara praktisera.. en skola som tillexempel har eget kök, eller så..


igår så var vi bara hemma som vanligt, satte oss vid varsin dator.. skulle egentligen härifrån men det blev så att jag stannade.. behövde sophie igår också, saknar henne som jävla as! : / sen ringde pappa helt crazy och var desperat, för vi ska ha lillajulafon ute hos farmor på lördag så han ville veta vad victor önskade sig för pappa, farmor och mats ska köpa nått till han, men inte fan vet jag vad han vill ha heller? han kunde ju inte ens ge mig nå förslag på vad jag kunde köpa åt han? haha.. sen skulle han sätta incashen på kontot mitt så jag kan shoppa lite.. :) nåja.. sen la vi oss och kollade på svensson svensson och robins osv.. sen slocknade jag som vanligt.. kommer inte ens ihåg när victor klev upp men runt typ 9 eller vad klockan var så hörde jag anneli skrika nerifrån:


carro jag går till jobbet nu! 

mmmhh

gå ner och fika något!

aaah

glöm inte att ringa till skolan!

mjaaah

kolla till katterna sen dom kanske vill ut!

jadååh

vi syns senare!

aaa

jag tycker om dig gumman

tycker om dig meh

hejdå

babah


haha, hur lam kan man vara? men hon är så söt så! hade härligt samtal med henne igår också, hon är så underbar! 

nåja, nu ska jag sätta mig och kolla lite på robins och vänta på att victor kommer hem.. 

Ovido - Quiz & Flashcards