Alla inlägg den 20 december 2007

Av carolina - 20 december 2007 17:20

nån mer än mig som älskar julkalendern i år? =D mila är så jävla fiin, vill krama henne å nypa hon i kinderna! =D var å shoppade hela dagen igår typ, döjobbigt för fötterna.. köpte alla julklappar igår så nu var det avklarat.. nu kan jag ha lugn i kroppen för ett tag.. nästa jäktningstid kommer nästa vecka, inför nyår..


påtal om nyår så längtar jag nå schjuuukt mycket! emelie, daniel, madde, kim, jag, victor, pontus, evelina, lurk, emelie å nån johan ska vara hemma hos emelie, och vi har värsta planeringen och allting, det kommer bli så lyckat detta år, jämfört med alla andra år jag antingen missat tolvslaget helt eller så bara stått å grinat.. haha förra året sög pung helt och hållet.. var hemma, for iväg, hann va på festen i 10 min sen hem efter lång väntan, å kom hem lagomt till tolvslaget å det finns kort på mig å erika, vi står å tittar på raketerna å erika ler å ser nöjd ut, medans jag står å grinar och är svart under ögonen ända ner till hakan.. haha! nä jesus iår ska jag ha kul som fan å slänga bort alla bekymmer!


jag å emelie blev klar med tidningen idag å fan va lycklig vi blev! =D sen drog jag med madde till stan å köpte micro ringar så jag kan vara fin i håret på nyår.. sen drog jag till ikea å mötte upp wikke sen käka vi osv.. träffade maki å svinlinus, kul som fan! saknat dom! så ikväll ska vi på hockey, hoppas på att dom följer med också! ska ner å duscha nu.. hösh! =D 


kisssssss 

Ovido - Quiz & Flashcards