Direktlänk till inlägg 23 december 2007

lilla julafton

Av carolina - 23 december 2007 16:26

igår var vi ju ut till söråker på lilla julafton, skit mysigt! julbord, syskonen å släkten å allt.. så underbart! fick massa kula saker, parfym, duschkräm, en skit söt blommig hammare med skruvmejsel å grejer haha, receptbok, tunika, pengar, presentkort, trosor, halsband osv.. :) victor fick, parfym, duschkräm, pengar, paradis ask å godis å grejer =D lyckad kväll som fan! sen åkte vi hem å skulle egentligen åka till emelie å daniel å se på beta house men det blev så sent så vi åkte aldirg iväg.. gick istället ner å tog fika å såg på nya harry potter, men jag slocknade i soffan som fan å imorse vaknade jag uppe i sängen, victor hade burit upp mig, haha lam krå.. xD


idag vaknade vi vid 12 tror jag, låg och gnossade ett tag sen drog vi iväg på ikea och kollade lite :) käkade mcdonk, torrburgare men det satt bra i magen! nu ligger jag bara här å vet inte vad som händer.. skulle hjälpa mamma idag men hon har inte ringt? :o å svarar inte när jag ringer.. tänk om de hänt något... :s jaja..


imorgon vet jag inte hur det blir, kanske ska vara med victors familj eller så med mamma som kommer sitta själv stackarn.. :/ nåja.. ska ner å försöka få tag på mamma nu.. kiss


http://ckra.bilddagboken.se/ 

tycker om dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards