Alla inlägg under december 2007

Av carolina - 14 december 2007 20:42

drattade till mamma efter skuln, fick skjuts av frujs mami så snäll så jag slapp frysa i mina små tunna tights (?)  städade ur rummet eftersom det inte fanns en golvyta att kliva på för hon fösat in så mycket skrot där.. sen for vi å handlade å jag stannade i timrå för att ta bussen vidare till stan, trodde victor skulle vänta tills jag kommit in så vi kunde ta samma buss hem så jag gick omkring å strosade för mig själv där ja å drömde om massa stuffs man vill ha, så ringde han å då va han redan hemma, WHAT?.. jaja, men det var rätt så bra att det blev sånt tråkigt missförstånd för jag träffade på min fina flamingo safina bara för de =D över happy att se henne, fast hon frös den stackarn, fick värma henne lite med några snabba kramar.. drog iaf hem, inte sagt ett ord töjp men det funkar vell de också? la mig å såv ett tag å vaknade å tog en tablett å somnade om, sen vaknar jag lååång efter att jag tagit den å man ska inte ta dom på tom mage, så jag var helt dåsig i skallen å fick springa ner å göra korv med bröd.. undrade vart victor var då jag som hastigast vaknade å sprang ner men fick en skymt av inet kabeln å den gick in till bajslådan.. jao..


blir vell inte mycket mer än så här ikväll men jag bryr mig inte, ska ut å leka imorgon iallfall, askul! skulle egentligen ut medsimon å allihopa för att fira han, först middag hos honom sen in på krogen, men det känns inte lockande när jag mår som jag gör å dessutom går på tabletter som jag verkligen inte ska käka ihop med sprit, höh!


nu ska jag fortsätta med ingenting å vänta å vänta typ... ???????????


victor är kär 

Av carolina - 14 december 2007 13:03

låg och kollade på julkalendern igår med victor men han somnade.. var ju tvungen åka på akuten igår också men som sagt så sov ju han, var påväg till bussen så stoppade anneli mig så jag skulle få skjuts.. blev nekat vård såklart.. drog hem å tog oss lite varm choklad å myste.. började kolla på nån sjuk typ serie eller vad man ska säga, något om nån marika.. helt skum! nåja, klev upp duktigt imorse å tog bussen, träffade sophie, magda å emelie.. mamma lyckades fixa en tid åt mig på vårdcentralen så åkte dit och fick äntligen tabletter, hade öroninflammation också, ajaj! så nu ska jag knarka tabletter som aldrig förr, OCH BLI FRISK!


haft en riktigt härlig dag ändå.. började dagen med att få se mycket fina killen, sen på morgonidrotten fick jag ansiktsmassage guuud så härligt.. sen har vi bara haft en massa kul med klassen :) älskar tjejerna!


ska hem till mamma efter skolan och städa lite sen flytta en tv sen hem till victor å se vad det blir :) han kanske skulle ut så då får vell jag typ umgås med lillmami eller något..


jag tycker om dig.


Av carolina - 13 december 2007 12:45

somnade vell runt 3- halv fyra inatt, trots det var både jag och victor duktig nog att kliva upp halv 7.. tog samma buss in till stan det var mysigt.. fick se dig girl och ville bara strypa dig, fniss.. ;@ satt med bh på bussen och små pratade lite, det var länge sen så det var trevligt!


gick på lucia showen sen, först kom lärarna ut och sjöng några låtar höll på garva ihjäl.. sen var det några till som uppträdde, höll på att dö, helt allvarligt, aldrig sett nå värre.. x) hahah.. hua! gick till sjuksyster och hon sa att jag måste på vårdcentralen så fort som möjligt men dom hade ingen tid varken idag eller imorgon så jag måste åka in på akuten ikväll.. victor ska följa med :) mamma ska hämta mig sen, kommer bli lite sjukt att träffa henne igen men mja..


nu ska jag och emelie försöka få ihop våran tidning :)


ge mig lite julstämning

piz

Av carolina - 12 december 2007 19:33

förstår inte vart all sömn kommer ifrån? jag bara sover å sover.. å är trött konstant.. jag vill sluta vara sjuk nu, NU! somnade vell rätt sent inatt ändå, men sova till 15.00 är inte normalt för det.. försökte lugnt väcka victor men han bara mumlade, han kvicknade till sen gick jag ner å gjorde frukost åt han.. sen pratade vi lite, men bara lite.. sen hamnade vi ju självklart framför datorerna.. har inte lyckats ätit något ännu, är phett dålig just nu, men jag måste äta annars kommer jag svimma senare..


mamma ringde igår och bjöd mig på middag imorgon, men jag kunde varken tacka ja eller nej, vi avvaktar tills imorgon..


nu ska jag vänta tills victor gjort klart det vid datorn, sen ska jag nog göra typ varm choklad eller något sånt, om jag får grisa i köket för anneli så.. jag skulle fan vilja baka.. men det är nog lite för sent för det nu.. men sen vill jag typ krypa ner i soffan och bara få lite julstämning, det saknas nämligen helt för mig..


safina säger:
asååå jag vill ba kela med dig =))

hon tycker om mig, jag sveeer! <3 


http://ckra.bilddagboken.se/

Av carolina - 11 december 2007 21:42

jag åkte då in på stan förut och mötte upp sonja, fick lämna dörren olåst vilket inte kändes så bra, men inget inbrott hade skett så det tackar jag gud för! :) strosade runt ett tag och försökte hitta något bra i julklapp till alla, pratade med mamma för första gången på 1½ vecka, kändes faktiskt bra men lite konstigt.. hon behövde hjälp med internet men jag kunde tyvärr inte hjälpa henne genom telefon.. fick panik för att jag inte visste vad jag skulle köpa till victor så gick omkring där och blev helt panikslagen så jag ringde och frågade, han sa några snabba grejer, la på och sprang in på första affär jag visste att dom hade något av det han sa, slängde fram på disken och gjorde snabb betalning så jag slapp ha beslutsångest och shit.. än så länge är jag nöjd, och han med! :)


nåja, tog samma buss som victor hem, la oss och kollade på tv och slumrade till någon timme, vi är nu nästan nyvakna, satte igång datorn och då får jag detta, helt sjukt haha:


JoelM - I will take you tonight säger:
CKRA
släpp aldrig min hand säger:
JOEL
JoelM - I will take you tonight säger:
jag var hemma hos din mamma idag
JoelM - I will take you tonight säger:
ewa mikander
släpp aldrig min hand säger:
VA hahahahahah varför då
JoelM - I will take you tonight säger:
Näe jag fick äta där xD

släpp aldrig min hand säger:
va va va
JoelM - I will take you tonight säger:
mm =D jag hjälpte hon med internet
släpp aldrig min hand säger:
HAHAHA hur va
JoelM - I will take you tonight säger:
och då bjöd hon på middag
släpp aldrig min hand säger:
hur fick hon tag i dig?
JoelM - I will take you tonight säger:
för gården behövde hjälp att lyfta eran soffa för dom skulle flytta den till gården så vi åker dit. så stannar jag kvar för din mamma skulle köra bort soffan, stannade jag kvar för att hjälpa henne med internet och då bjöd hon på mat
släpp aldrig min hand säger:
guuuud vad pinsamt
JoelM - I will take you tonight säger:
sötmamma
släpp aldrig min hand säger:
HAHAHHAA gere ush
JoelM - I will take you tonight säger:
joooo
JoelM - I will take you tonight säger:
Typ kom jag in där och hejja och grejjer så nämnde hon något om sin dotter och då frågade jag vem det var då sa hon carro så sa jag det är min BÄSTA VÄN

släpp aldrig min hand säger:
hahah =D=D=D fan va tufft
släpp aldrig min hand säger:
men shit så pinsamt
JoelM - I will take you tonight säger:
så vi hade en fin diskution
släpp aldrig min hand säger:
så du hade middag med min mamma själv?
släpp aldrig min hand säger:
hahaha om vadå?
JoelM - I will take you tonight säger:
ja ?
JoelM - I will take you tonight säger:
om dig
släpp aldrig min hand säger:
fain va pinsamt
JoelM - I will take you tonight säger:
du hade jättesnäll mamma
JoelM - I will take you tonight säger:
coool mamma säger bara jag


HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA 

men sen blev jag klad igen då jag fick detta:


JoelM - I will take you tonight säger:
hahaha jag drev med dig att vi käkade jag hjälpte henne med datorn och kollade runt lite och pratade med hon  
JoelM - I will take you tonight säger:
hon sa att jag skulle driva med dig xD


Av carolina - 11 december 2007 11:37

får fan inte tag på vårdcentralen, suttit å väntat i luren aslänge känns inte som om jag kommer komma fram. men jag måste dit? får väl ringa senare idag och försöka få en tid imorgon då, kan ändå inte gå och jobba när jag är såhär, vem vill ha snor i maten? hasse ringde förut också och sa att det går utför bara för att jag är sjuk, men det är ju ingenting jag kan hjälpa..


det är inge kul att sitta ensam om dagarna alltså.. förra veckan var ju iofs victor hemma också men många dagar har jag fått suttit själv, man får ju panik för att man har så lite att göra.. ska nog gå och duscha sen matcha sonja när hon slutar så hon kan gå med mig på stan och handla julklappar :)


frustration

jag är lite tankspridd just nu, och jag orkar det inte.. man blir så jävla frustrerad när man inte kommer fram till något vettigt, sen är det bara jobbigt att tänka på denna situation överhuvudtaget.. tänk om..



http://ckra.bilddagboken.se/

Av carolina - 10 december 2007 22:30

har bara legat här idag, kunde ju självklart inte förvänta mig något annat, eller hur? känns som om jag bara blir sämre och sämre hela tiden.. karin ringde upp mig förut och hon sa att jag borde åka in på vårdcentralen eller sjukhuset så fort som möjligt för det kan vara lunginflammation, och om inte det så måste jag nog få pencellin.. detta är inte bra alltså, missar så mycket på skolan/praktiken, jag får massa frånvaro.. fan också! har legat och kollat på massa program på svt.se typ centralskolan, stå upp också nå annat bra skit.. 


känns som om jag snart börjar hosta blod också, har nån helskum smak i munnen, fick nån jävla nysattack förut, blä låt mig bli frisk! hinner ju inte snappa upp mitt immunförsvar heller när jag förmodligen får nån jävla smitta om och om igen på någon underligt sätt.. trodde att jag började bli frisk i helgen, men icke!  nu ska jag slå igång televisionen och kolla lite sen ska jag försöka somna så fort som möjligt för jag ska upp tidigt imorgon och ringa till både vårdcentralen och timrå kommun hus och be om tider, sen dra iväg.. håll tummarna för att det inte är något jätte allvarligt fel på mig..


jag behöver den där kärleken som fanns.. jag behöver närhet och kramar..

ge mig det, snälla..


there's just no chance 

Av carolina - 10 december 2007 16:12

var på hockeyn i lördags, vilket inte var någon hit alls! sämsta jävla matchen..


ännu en dag som en döende snorkråka, helt sjukt.. ska ringa till karin sen tror jag och se vad jag har för fel, hon är ju sjuksköterska så hon borde vell kunna få någonting klart om vad det är? bara legat hemma idag, fick frukost på sängen av anneli förut och det tackar jag så mycket för, fick i mig en macka och en banan, hurraaay! kollade på jackass 2, då har man verkligen lite att göra.. sen började jag se på andra sidan häcken men då kom victor hem och avbröt och skulle "skriva" och inte sitta vid tibia, men han sitter nu vid tibia och vent.. blir aldrig någon ordning på honom..


ATJOO, ATJIII, ATJoooOOOOOo


jag orkar inte mer.. allt är bajs just nu..

Ovido - Quiz & Flashcards