Alla inlägg den 5 juli 2008

Av carolina - 5 juli 2008 22:55

idag valde jag och fredrik att vi skulle ha en kreativitetsdag, vi letade och letade efter något vi kunde slå ihop till något snyggt. lägga fint tak i hans bil stog på listan eller åka och hämta lite stuffs på ett ställe och slänga ihop till något smartigt, men det slutade med att vi bara var på en liten upptäcksfärd (stavning?), fick klättra på väggar och murar och gå igenom väääldigt trånga utrymmen med fladdermusar i, haha.. det var rätt så kul faktiskt och vi hittade lite saker vi egentligen skulle ha hämtat ikväll men valde att hellre göra det på dagen imorgon, så får det bli! kollat på tv och haft riktigt kul idag med fred :) lina hann vara med oss ett tag på kvällskvisten också, sen gick jag hem där jon väntade..


bad han ladda hem en film, grizzly park, vi får se om det är något värt att se så nämns det senare :) ska gosa in mig i någon skön filt nu och fortsätta bygget på mitt pussel.. och försöka lära den lilla busige att inte bita i fötterna! hoppas alla i sundsvall har en bra kväll på gf :)

Av carolina - 5 juli 2008 12:33

hade alla det fint på gf igår? -det tror jag då säkerligen!


själv tog jag mitt pack och gick ner till alla dom andra hos kadir igår. det var rättans trevligt där ute i värmen, men sen kom regnet och sa sitt. förflyttade oss då in och hade det rätt så nice där också. lyssnade musik och sjöng aningen mycket, jag och tommy dårade till disneymusik. jon och kadde lekte lite, men leken förvandlades rätt snabbt till allvar då han for in genom glasruta så jag ringde 112 men dom sa att vi ljög, dagens sjukhus kan dö ut. baddade med sprit tills vi såg en av hemtjänstens bilar och sprang som skållade gasell efter, sen blev det fint!



satt i lur med sophie 40 minuter igår ungefär, det var wonderbart att höra hennes röst. vi bestämde en träff i veckan då jag är ledig och ska åka till pappa för hon bor nämligen också hos sin far nu, och då är vi nätt och jämt grannar! har också en annan viktig person träffa, men den sa sluta igår? :/ häuähuäh.. nu ska jag göra något men jag vet inte vad..

men ha en bra dag och kväll!


haha jag sitter även och pratar med min gamle vän totte, då han skrev att vi skulle hitta på något framöver då jag är back on track i timrå, och vad kommer inte upp då vad vi ska göra..

Totte / säger:
rosa pankakor kanske


hahaha sånt misstag vi gjorde den gången då andreas, sebban och erika var upp till oss från sthlm, hahah ni fattar inte dumskallar! gummipankisar

Ovido - Quiz & Flashcards