Alla inlägg den 24 juli 2008

Av carolina - 24 juli 2008 15:24

fick lönebesked idag, och hela 4400 kr för bara 3 dagar + 2 intro dagar, jag bara längtar efter den stora lönen som kommer i augusti! men för pengarna blir det mest räkningar, men också en tripp ner till rimbo..

sen också till sundsvall, träffa vänner och..vän? kommer bli mustigt! hoppas på bra väder så det blir bad och bara utedagar i solen, glassa och möta folk som saknas!


jag längtar verkligen! ska försöka hinna med att träffa så många som möjligt under min vistelse i sundsvall! :) 2 är redan inbokad, happy as hell! skulle kunna nöja mig med dom, för det är två personer som förgyller mitt liv, på ett eller annat sätt! :)


jobbar just nu, men hade gärna varit hemma och badat i det här strålande vädret! kommer ju hem rätt sent så hinner nog inte med så mycket, men det ska ju bli bra väder i helgen också, så då kvittar det just nu :)


peace

Ovido - Quiz & Flashcards